نماینده مردم پاکدشت در مجلس: پاکدشت روی گسل حادثه خیر استان تهران قرار دارد

پاکدشت( پانا) - آیین افتتاح ساختمان جمعیت هلال احمر شهرستان پاکدشت با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.  

کد مطلب: ۸۹۲۹۰۸
لینک کوتاه کپی شد
نماینده مردم پاکدشت در مجلس: پاکدشت روی گسل حادثه خیر استان تهران قرار دارد

محمدقمی، نماینده مردم شهرستان پاکدشت در مجلس شورای اسلامی، در آیین افتتاح ساختمان جمعیت هلال احمر این شهرستان گفت:‌انقلاب اسلامی در طول ۴۰ سال فرصت های بسیاری در حوزۀ تولید اندیشه و انسان داشته است؛ افراد مومن، انسان‌های ایثارگر و کسانی که حاضر هستند در این حوزه جان فشانی کنند.

او در ادامه افزود: دولت جمهوری اسلامی ایران در پاکدشت اقدامات بسیار عظیمی را به برکت خون شهدا و لطف خداوند متعال انجام داده است.

قمی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به این که سد ماملو ظرفیت بسیار بالایی را برای تأمین آب شرب در استان دارد، افزود: ما سد ماملو را را در شهرستان پاکدشت افتتاح کردیم که آب شرب شهرستان تامین شود اما آب شرب شهرستان پاکدشت به مناطق دیگر استان تهران انتقال داده می‌شود و متأسفانه در زمانی که من در شهرستان حضور نداشتم آب شهرستان پاکدشت با لوله‌ای به قطر ۲ متر از پاکدشت به سمت تهران رفت و امروز مجبوریم ما قطره‌چکانی از آن‌ها پس بگیریم.

او موضوع خارج شدن زمین‌های شرستان پاکدشت از اوقاف را یکی دیگر از اقدامات ارزنده مسئولان دانست و افزود: این مسئله با دخالت‌ مستقیم مقام معظم رهبری (مدظله العالی)به نتیجه رسید.

او در ادامه اظهار کرد: قطار شهری اتصال پاکدشت به تهران، یکی از مهمترین مسائلی است که باید پیگیری شود.

قمی با اشاره به این موضوع که خیران برای کمربندی پاکدشت اقدامات بسیار زیادی را انجام دادند، تصریح کرد: حوادث طبیعی در شهرستان پاکدشت بسیار زیاد است چراکه منطقه روی گسل حادثه‌خیز استان تهران است.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه با قدردانی از اقدامات صورت گرفته در جمعیت هلال احمر شهرستان پاکدشت، تأکید کرد: امید آن داریم که در جلسات آینده ضمن اینکه حادثه‌ای در شهرستان وجود نداشته باشد بر امکانات پیشگیری و مقابله افزوده شود.

/خبرنگار: امین کردبچه چنگی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار