مدیر اموزش و پرورش ناحیه یک مشهد :

می توانیم در در راهپیمایی 22 بهمن ، اتحاد را به دانش اموزانمان بیاموزیم

مشهد ( پانا) -مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک گفت: اتفاق بسیار خوبی که امسال برای اولین بار در ناحیه یک می افتد ، این است که دانش اموزان دوره اول و دوم ابتدایی نیز همراه با آحاد مختلف اجتماع در مسیر راهپیمایی مارا همراهی خواهند کرد .

کد مطلب: ۸۹۲۸۸۹
لینک کوتاه کپی شد
می توانیم در در راهپیمایی 22 بهمن ، اتحاد را به دانش اموزانمان بیاموزیم

سید رضا خاتم پور مدیر اموزش و پرورش ناحیه یک با بیان اینکه ، فردا یاوران انقلاب و و رهروان ولایت مشارکت عظیمی را در عرصه میدان بسیج خواهند داشت گفت : ما امسال در مدارس برای روشنفکری دانش اموزان ، طرحی را تحت عنوان " بررسی دستاورد های انقلاب اسلامی " اجرا کردیم ؛ همه دانش اموزان ناحیه یک که حدود 98 هزارنفر میباشند با دستاورد های انقلاب اسلامی اشنا شدند .

وی خاطر نشان کرد : این اتفاق باعث شد که دانش اموزان و اولیا آنها به صورت خودجوش اعلام نمایند که امسال اجتماعی 50 هزار نفری را تحت عنوان حامیان ولایت ، خواهند داشت .

مدیر اموزش و پرورش ناحیه یک عنوان نمود : تاکنون ، طبق امار اعلام شده 20 هزار دانش اموز از مقطع ابتدایی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شرکت خواهند کرد . در شرکت نمودن دانش اموزان در راهپیمایی ، هیچ اصرار و اجباری از سمت ما نبوده است ؛ بلکه این درخواست خود انها و اولیا شان بوده که به طور منسجم و هماهنگ و در قالب رسد های تشکل های دانش اموزی یکدیگر را در این اتفاق و عرصه عظیم یاری و همراهی نمایند .

خاتم پور اظهار کرد : ما درخواست اولیا دانش اموزان مبنی بر حضور انها در کنار فرزندانشان را پذیرفتیم و مجوز های لازم از سمت اموزش و پرورش صادر شد تا اولیا دانش اموزان نیز در کنار مربی ها ، معلمان ، مسئولین اموزش و پرورش و سایر آحاد ملت در این راهپیمایی حاضر شوند تا انشا الله بتوانیم یک راهپیمایی وحدت آفرین و دشمن شکن را در ذیل فرمایشات مقام معظم رهبری رقم بزنیم .

وی ادامه داد : ما به دانش اموزانمان ، پایداری و مقاومت در برابر همه دسیسه های دشمن را اموزش می دهیم . در راهپیمایی فردا ، اتحاد را به انان خواهیم آموخت . ما به دانش اموزانمان یاد می دهیم که مسیری که انتخاب می کنند و در اولین سال های زندگی خود می پیمایند ؛ مسیری است که چهل سال گذشته ، شهدای گرانقدر شروع و به خوبی انرا هدایت کرده اند.

مدیر اموزش و پرورش ناحیه یک تصریح نمود : دانش اموزان امروز ، مدیران نسل فردا و یاوران انقلاب و رهروان ولایت میباشند که انشاالله ، ایران اسلامی را با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری ، به ظهور آقا امام زمان ( عج ) متصل خواهند کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار