آسمان مازندران فردا نیمه‌ابری تا ابری است

ساری (پانا) - معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران اعلام کرد که فردا 22 بهمن آسمان مازندران نیمه‌ابری تا ابری و از بعدازظهر همراه با بارندگی است.

کد مطلب: ۸۹۲۸۲۶
لینک کوتاه کپی شد
آسمان مازندران فردا نیمه‌ابری تا ابری است

احمد اسدی در گفتگو با خبرنگار پانا با اشاره به تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‏‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی مازندران برای فردا دوشنبه 22 بهمن را نیمه‌ابری تا ابری و از بعدازظهر همراه با بارندگی اعلام کرد و گفت: «از صبح روز دوشنبه در غرب استان بارش پراکنده باارن را خواهیم داشت اما د رمناطق مرکزی و شرقی آسمان نیمه‌ابری تا ابری خواهد بود که از بعدازظهر شرایط بارندگی مهیا می‌شود و تا روز سه‌شنبه ادامه خواهد داشت.»

به گفته او در روز سه‌شنبه 23 بهمن آسمان استان ابری گاهی با بارندگی و وزش باد پیش‌بینی می‌شود که در ارتفاعات مه‌آلود همراه با بارش برف خواهد بود. در این روز دمای هوا نیز کاهش نسبی خواهد داشت.

معاون توسعه و پیش‌‌بینی هواشناسی مازندران اعلام کرد که آسمان استان در روز چهارشنبه و پنج‌شنبه صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌‌شود که در مناطق ساحلی و جلگه‌ای همراه با مه صبحگاهی احتمالی خواهد بود.


اسدی ضمن آنکه وضعیت جوی مازندران در روز جمعه 26 بهمن را صاف تا نیمه ابری پیش‌بینی کرد، گفت: «آسمان استان از اواخر روز جمعه ابری خواهد شد که بتدریج از سمت غرب استان با بارش پراکنده و وزش باد همراه خواهد بود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار