دعوت خانه مطبوعات استان البرز برا ی حضور گسترده اصحاب رسانه در راهپیمایی یوم الله 22بهمن

البرز (پانا) - اکبر حیدری، مدیر عامل خانه مطبوعات استان البرز با صدور بیانیه ای به مناسبت چهلمین سالگردپیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، خواستار حضور گسترده مردم و خانواده بزرگ رسانه ها در راهپیمایی یوم الله 22بهمن 1397شد.

کد مطلب: ۸۹۲۷۶۴
لینک کوتاه کپی شد
دعوت خانه مطبوعات استان البرز برا ی حضور گسترده اصحاب رسانه در راهپیمایی یوم الله 22بهمن

در متن این بیانیه آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم

دهه فجر و یوم الله 22بهمن، روز تبلور شکوه و ایثار مردم همیشه سرافراز و آزادۀ جمهوری اسلامی ایران است؛ در این روزهای عزیز، ملت ایران با رهبری داهیانۀ زعیم بزرگ جهان اسلام و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و با تاسی از آموزه های اسلام ناب محمدی(ص) طومار ٢٥٠٠ سالۀ رژیم طاغوتی استبداد و استکبار را درهم پیچیدند و روح امید، احساس غرور و خودباوری را در کشور زنده کردند.

پیروزی انقلاب اسلامی، طلیعۀ پیشرفت کشور در تمام عرصه ها بود و در کنار استقلال سیاسی، دانشمندان جوان کشورمان در حوزه های مختلف از قبیل پزشکی ، درمانی، هوا فضا، انرژی صلح آمیز هسته ای، سلول های بنیادی، تکنولوژی های نظامی فوق پیشرفته و ... مرزهای دانش را درنوردیدند و همه اینها، گوشه ای از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

اما باید دانست که دشمن از پای ننشسته است و هر روز در لباسی دام های بیشماری را بر سر راه انقلاب می گستراند و ما در شرایطی 40سالگی انقلاب خود را جشن می گیریم که نظام و دولت جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر اصول و دفاع از حقوق مسلم ایران، در پی تعامل مثبت با جهان و ایفای نقش سازنده در منطقه و سیاست جهانی است و خانواده ی بزرگ رسانه ها نیز همچون همیشه پشتیبان کشور ، انقلاب و ولایت فقیه هستند.

خانه مطبوعات استان البرز ضمن پاسداشت یوم الله ٢٢ بهمن و اعلام تجدید بیعت با آرمان های بنیان گذار کبیر انقلاب و میثاق با فرزند خلف ایشان،حضرت آیت الله خامنه ای، از تمام مردم ولایی دعوت می کند که چونان سال های گذشته با شرکت در صفوف بهم پیوسته راهپیمایی یوم الله ٢٢ بهمن، اتحاد و همبستگی خود را به نمایش بگذارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار