امام جمعه اسلامشهر:حضرت فاطمه زهرا (س) انتخاب شده ذات اقدس الهی است

اسلامشهر(پانا) - مراسم گرامیداشت شب شهادت حضرت زهرا (س)با حضور امام جمعه ، مسئولین و مردم همیشه در صحنه در حسینیه تالار باغ زندگی اسلامشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۲۷۵۳
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه اسلامشهر:حضرت فاطمه زهرا (س) انتخاب شده ذات اقدس الهی است

حجت الاسلام محمد نوروزی در سخنانی با استناد به آیه 33 سوره آل عمران در کتاب الهی اظهار کرد: آل ابراهیم (ع) بر همه بندگان برگزیده تر انتخاب شدند و افزود، علامه طباطبایی منظور از آل ابراهیم را پیامبر (ص) و خاندان مطهر ایشان می دانند.

نماینده ولی فقیه در اسلامشهر تاکید کرد: در روایات مطرح است که بهترین مجالس در روی زمین آن مجلسی است که در آن سخن از امام علی (ع) و خاندان این امام همام گفته شود.

امام جمعه اسلامشهر تصریح کرد: درسخنان بزرگان اهل سنت آمده است، پیامبر در شب معراج در درب ورودی بهشت چهار درب با نام لااله الاالله، محمد رسول الله (ص)، الحسن و الحسین (ع) صفوه الله و فاطمه زهرا (س) مشاهده کرد و این نشان دهنده آن است که حضرت فاطمه زهرا (س) انتخاب شده ذات اقدس الهی است.

حجت الاسلام نوروزی با اشاره روایتی دیگر از پیامبر (ص) بیان کرد: پیامبر اسلام به حضرت علی (ع) فرمود، خداوند بر همه بندگانش نظری افکند و من را بر همه مردمان عالم برتر ترجیح داد و سپس تورا بر مردان عالم و اهل بیت (ع) وخاندان مارا ودر نهایت فاطمه زهرا(س) رابر همه زنان عالم از اول دنیا تا آخر برتر برگزید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار