فرماندار ویژه ری: مردم ما مستحق داشتن زندگی خوب و شغل شرافتمندانه هستند

شهرری (پانا) - معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در همایش مادران انقلابی، دختران فاطمی که به مناسبت دهه فجر در روستای قمصر شهرری برگزار شد،گفت: ما باید به یک بلوغ برسیم که حول محور ارزشهای نظام و توصیه حضرت امام(ره) و شهدا جمع شویم.

کد مطلب: ۸۹۲۷۲۶
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار ویژه ری: مردم ما مستحق داشتن زندگی خوب و شغل شرافتمندانه هستند

هدایت الله جمالی پور افزود: دهه اول انقلاب، دهه سختی بود که بنیان انقلاب نهاده شد و در همان ابتدای شکل گیری جمهوری اسلامی مورد تعرض قرار و جنگی بر علیه کشور تحمیل شد که ملت ایران با وحدت و همکاری با نظام توانستند پیروز شوند و دهه دوم دهه سازندگی بود با همت، تلاش، همصدایی و کار شبانه روزی توانستیم عبور کردیم، دهه سوم انقلاب دهه رشد و بلوغ سیاسی بود که از این مسیر هم عبور کردیم و در دهه چهارم نیز با عنایت خداوند، مجاهدت مردم و تلاش نخبگان و دلسوزان انقلاب به این مرحله رسیدیم.

فرماندار ری خاطر نشان کرد: مطلوب نیست در جامعه برخی افراد وحدت جامعه را دچار خدشه بکنند و بر انسجام ملی آسیب برسانند.

او در ادامه با بیان اینکه دشمنان ما بسیج هستند که همه فرصت ها را از کشور بگیرند، تاکید کرد: ما باید به یک بلوغ برسیم که حول محور ارزشهای نظام و توصیه حضرت امام(ره) و شهدا جمع شویم. مردم تحمل اختلاف، تفرقه و دشمنی را ندارند. این تفرقه ها فرصت ها را از مردم می گیرد.

فرماندار ری بیان کرد: امروز انقلاب اسلامی مورد تهدید دشمن نیست بلکه امروز تمامیت ارزی مورد تهدید است. دشمنان جمهوری اسلامی به این نتیجه رسیده اند که ایران با این شاکله خطر بزرگی برای منافع آنها است و به دنبال تجزیه، اختلاف افکنی و قومیت گرایی هستند.

جمالی پور با بیان اینکه دشمنی و تفرقه ها می تواند امنیت ملی و تمامیت ارزی ما را مورد خطر قرار بدهد، گفت: کسی فکر کند که اگر دولت را ناکام بگذارد انقلاب موفق می شود، اشتباه می کند این تفکر دشمنان است که دولت را ناکارآمد کنیم مردم ناامید شوند و امیدوارم همه ما با کنار گذاشتن اختلافات و جمع شدن حول محور منافع ملی بتوانیم قدم های ثابتی در دفاع از ارزشهای نظام برداریم و دهه پنجم را دهه رشد، شکوفایی و توسعه برای ملت ایران قرار بدهیم.

/خبرنگار: محمد محسنی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار