امام جمعه ری: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه موجب شکست دشمنان انقلاب می شود

شهرری (پانا)- امام جمعه شهرری در خطبه های نماز جمعه در حرم عبدالعظیم حسنی(ع) گفت: دشمنان بدانند که توان موشکی و دفاعی جمهوری اسلامی بی نظیر بوده و پاسخی کوبنده به هر حرکت آنها می دهد.

کد مطلب: ۸۹۲۷۲۳
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه ری:  حضور مردم  در راهپیمایی 22 بهمن ماه موجب شکست دشمنان انقلاب می شود

حجت الاسلام سید علی شاهچراغی ادامه داد: راهپیمایی 22 بهمن و مشارکت حداکثری مردم در این روز، پشتوانه مستحکمی برای دولت، نظام مقدس جمهوری اسلامی و مسئولان به شمار می رود.

خطیب نماز جمعه شهرری به سخنرانی بی نظیر سید حسن نصراله در دفاع از انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران در خارج از مرزهای خود، فدائیان بسیاری دارد و نصرالله با وجود محبوبیتش از فدائیان رهبر انقلاب اسلامی است.

او در ادامه افزود: دشمنان مکتب اسلام و قرآن هم شهامت و شجاعت نصرالله را ستایش می کنند چرا که او از هیچ دشمنی بیم و هراسی ندارد.

حجت الاسلام شاهچراغی با بیان اینکه نصراله فدایی بودن ولی فقیه را در عمل اثبات کرده است، یادآور شد: او دلیل دشمنی و کینه توزی معاندین انقلاب را استقلال و خودکفایی ملت ایران می داند.

امام جمعه شهرری در بخش دیگری از سخنان خود به عفو 50 هزار زندانی توسط رهبر معظم اشاره کرد و گفت: زندانیان آزاد شده فرصت را غنیمت شمرده و تلاش خود را برای داشتن زندگی سالم به کار می گیرند.

امام جمعه شهرری به 19 بهمن ماه 1357، سالروز ورود امام خمینی (ره) به شهرری اشاره کرد و افزود: این روز اوج ارادت و حمایت مردم این خطه از تهران به آرمان های امام راحل را نشان می دهد.

او دررابطه بارونمایی موشک بالستیک دزفول عنوان کرد: دشمنان بدانند که توان موشکی و دفاعی جمهوری اسلامی بی نظیر بوده و پاسخی کوبنده به هر حرکت آنها می دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار