حجت الاسلام مجید انصاری: مسئولین با کار جهادی مشکلات مردم را بر طرف کنند

شهرری (پانا) - عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه امروز مردم و به ویژه جوانان با مشکلات معیشتی و بیکاری روبرو هستند، گفت : مسئولین اجرایی کشور باید بیش از دهه 60 با کار جهادی، ایثار و فدارکاری مشکلات مردم را برطرف کنند.

کد مطلب: ۸۹۲۷۲۱
لینک کوتاه کپی شد
حجت الاسلام مجید انصاری: مسئولین با کار جهادی مشکلات مردم را بر طرف کنند

حجت الاسلام مجید انصاری در مراسم عزاداری شب شهادت حضرت زهرا (س) در حرم امام خمینی(ره) اظهار کرد: مردم و به ویژه مستضعفان جامعه نور چشم امام راحل بودند، مسئولان باید بار مشکلات را از دوش مردم بردارند.

او در ادامه با بیان اینکه امروز دشمنان با ابزارهای نوین ارتباطی در فضای مجازی به دنبال ناامیدی و سلب اعتماد مردم نسبت به نظام اسلامی است، عنوان کرد: امروز بیش از دهه 60 و دوران هشت سال دفاع مقدس نیازمند همدلی، ایثار و فداکاری مسئولان هستیم.

او افزود: مسئولان و خواص آگاهانه و یا ناآگاهانه نباید در جهت اهداف دشمنان در خصوص ناامیدی مردم نسبت به نظام گام بردارند، فساد در دستگاه های دولتی در هر سطحی که باشد باید نابود شود.

حجت الاسلام انصاری با بیان اینکه انقلاب اسلامی بر پایه عدالت، اخلاق و انصاف بنا شده است، گفت: شخصیت ها و بزرگان نظام اسلامی نباید قربانی تهمت و کینه جریان و افراد خاصی شوند، هم اکنون بش از هر زمانی نیازمند وحدت و انسجام هستیم.

او اضافه کرد: امروز که انقلاب به چهل سالگی خود رسیده، مسئولان حداقل سالی یکبار باید وصیت نامه امام راحل که منشور آزادی و استقلال کشور است را بخوانند و به آن عمل کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام یادآور شد: امروز که کشور در موقعیت حساسی قرار گرفته است، تمامی آحاد مردم با هر گونه، گرایش و نگاهی با حضور گسترده در روز 22 بهمن باید جواب دندان شکنی به دشمنان نظام اسلامی دهند.

او در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی از برکات وجود حضرت زهرا(س) و توسط فرزند ایشان خمینی کبیر ایجاد شد، عنوان کرد: انقلاب اسلامی نظامی فاطمی، علوی و حسینی است و در مسیر عاشورا و محرم به پیروزی و تداوم یافته است.

مراسم عزاداری شب شهادت حضرت زهرا (س) در حرم امام خمینی(ره) با حضور بیت امام راحل و جمعی از عاشقان اهل بیت(ع) برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار