برگزاری گردهمایی ائمه جماعات و مدیران مسئول کانون‌های شهر ری

شهرری (پانا) - گردهمایی ائمه جماعات و مدیران مسئول کانون‌های فرهنگی هنری شهرستان ری در مسجد فیروزآبادی شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۲۷۲۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری گردهمایی ائمه جماعات و مدیران مسئول کانون‌های شهر ری

حجت الاسلام قدیریان مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تهران با بیان اینکه استان‌های اصفهان و خراسان رضوی بیشتر ثبت اعضا را در میان دیگر استان‌های کشور دارا می‌باشند، گفت: استان تهران پیش از آغاز ثبت کانون‌ها و اعضا در سامانه سجا دارای یک آمار سه هزار نفری در ثبت اعضا بود و این به معنی ضعف شدید این استان در ثبت کانون‌ها و اعضای آن بود. اما توانستیم با بسیج کردن تمامی همکاران حاضر در دبیرخانه و مدیران مسئول کانون‌ها این آمار را به سطحی مطلوب رسانده و ان‌شاالله تا پایان مهلت مقرر نیز به بالاترین سطح ممکن برسیم.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تهران بیان کرد: طبق مهلتی که ستاد عالی برای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تهران تعیین کرده است تا 7 اسفند ماه می توانیم در سامانه سجا ثبت اعضا داشته باشیم. همچنین اکنون که در این مسجد گردهم آمده ایم، طبق آخرین آمار بیش از 80 هزار عضو در سامانه سجا ثبت کرده ایم و از حیث سرعت عمل در کشور برترین استان هستیم.

حجت الاسلام قدیریان با بیان اینکه هم اکنون تمامی کانون‌های فرهنگی هنری شهرستان ری در سامانه سجا ثبت شده، تصریح کرد: شهرستان ری دارای 100 کانون می‌باشد که جز یک کانون باقی آنها در سامانه سجا ثبت شده اند و از این حیث این شهرستان به بهترین نحو عمل کرده است.

حجت الاسلام قدیریان خاطرنشان کرد: ائمه جماعات مساجد و مدیران مسئول کانون می توانند زمان بیشتر حضور مردم محله را در مسجد برای ثبت در کانون در نظر بگیرند و از این لحاظ محدودیتی وجود ندارد و تمام افراد بالای هفت سالی که به نوعی با مسجد در ارتباط هستند را به عضویت کانون درآورده تا از فعالیت های فرهنگی و هنری کانون بهره لازم را ببرند.

/خبرنگار: نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار