امام جمعه همدان عنوان کرد:

تبعیت از ولی فقیه رمز پیروزی مردم در طول تاریخ انقلاب

همدان (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان همدان ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه ضمن دعوت مردم به رعایت تقوا بهترین کار ها را انجام کاری بیان کرد که در آن رضایت خداوند هدف اصلی باشد.

کد مطلب: ۸۹۲۶۸۹
لینک کوتاه کپی شد
تبعیت از ولی فقیه رمز پیروزی مردم در طول تاریخ انقلاب

آیت الله غیاث الدین طه محمدی افزود: متأسفانه عده ای گاهی اوقات نه تنها به دنبال رضایت خداوند نیستند بلکه به دنبال تمام کردن کار به نام خود هستند.
آیت الله محمدی ضمن تبریک چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: این انقلاب متعلق به همه مردم ایران است چرا که در تمام مشکلات و امتحانات سخت نقش اصلی را مردم ایفا کرده اند.
او یادآور شد: هنگامی که از نقش مردم صحبت می کنیم نمی توان از اهمیت رهبری نام نبرد مخصوصاً انقلاب اسلامی ایران که ولایت نقش اساسی در این پیروزی را بر عهده داشت.
امام جمعه همدان تصریح کرد: امام خمینی (ره) رهبری بود که توانست با تکیه بر احکام اسلامی همه مردم ایران را با هر قومیتی در کنار هم قرار دارد و نتیجه آن نیز پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود.
او با بیان این که اسلام دین برادری است خاطر نشان کرد: هنگامی که دستورات اسلام ناب محمدی در جامعه اجرا شود همه مردم به سمت آن جذب خواهند شد.
نماینده ولی فقیه در استان همدان تبعیت از ولی فقیه را رمز پیروزی مردم در طول تاریخ انقلاب عنوان کرد و گفت:‌ اگر همه مسلمانان جهان نیز این گونه با هم متحد بودند هیچ قدرتی توانایی قد علم کردن در برابر آن ها را نداشت.
او مردم را به افزایش بصیرت دعوت کرد و یادآور شد: آمریکا و هم پیمانان او با تمام توان به دنبال ایجاد موانع مختلف برای برهم زدن اتحاد مسلمانان است که این دقت مسلمانان را طلب می کند.
امام جمعه همدان تأکید کرد: پس از امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری بزرگترین منادی وحدت بین مسلمانان هستند که باید شکر گذار این نعمت الهی باشیم.
او خطاب به مسئولان دولتی یادآور شد: امروز بحث صحبت با اروپا مطرح است اما این سؤال باید جواب داده شود که برجامی که در این دو سال به خاطر اروپایی ها حفظ کردیم چه چیزی را برای ما به ارمغان آورد.
آیت الله طه محمدی ادامه داد: جواب این سؤال هیچ است حالا باز هم اروپایی ها با کمال وقاهت اطلاعیه ١٢ ماده ای داده اند که ما نگران این هستیم که جمهوری اسلامی موشک نقطه زن تولید کند.
او با اشاره به این که اروپایی ها شروع کننده جنگ های منطقه بودند اظهار داشت: دشمن شناسی اصل مهمی است که باید به آن توجه کنیم.
نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری یادآور شود: چه طور امکان دارد کسی اینقدر بی شرمانه با وجود فروش این همه اسلحه برای نابودی بشر به ما ایراد بگیرد که چرا برای دفاع از خود موشک می سازی؟
امام جمعه همدان توجه به سخنان رهبری را کلید همه مشکلات دانست و گفت: رهبر عزیز ما داد می زدند که آمریکا قابل اعتماد نیست اما کسی گوش نداد امروز هم می فرمایند که اروپا قابل اعتماد نیست پس این بار باید به سخنان ایشان عمل کنیم.
او در پایان ضمن دعوت مردم به راهپیمایی ٢٢ بهمن افزود: امسال را باید به کوری چشم همه دشمنان و بدخواهان نظام این راهپیمایی را بسیار با شکوه تر برگزار کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار