جشنواره مسابقات ورزشی دانش آموزان متوسطه اول منطقه دلوارآغاز شد

دلوار،بوشهر(پانا)_ معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در افتتاحیه جشنواره مسابقات ورزشی دانش آموزان متوسطه اول منطقه دلوار از دانش آموزان خواست در جهت خواسته مقام معظم رهبری از آنها که تحصیل، تهذیب و ورزش می باشد بکوشند.

کد مطلب: ۸۹۲۶۸۸
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره مسابقات ورزشی دانش آموزان متوسطه اول منطقه دلوارآغاز شد

سیروس فتحی با تبریک ایام دهه فجر، به نقش حضرت امام خمینی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در شکل گیری انقلاب پرداخت و به دانش آموزان توصیه کرد با شناخت ابعاد گوناگون شخصیت امام خمینی تلاش نمایند با عمل به توصیه های ایشان، سعی کنند در همه ابعاد و رشد و پیشرفت نمایند.

وی همچنین با گرامی داشتن یاد و خاطرات شهدای دوران انقلاب، نقش ایشان را در به ثمر رسیدن انقلاب تبیین کرده، بیان نمودند مجاهدات و جانفشانی های شهدای دوران پر تلاطم انقلاب بود که در کنار رهبری و هدایت حضرت امام این انقلاب به پیروزی رسید.

فتحی از فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت تحصیل، تهذیب و ورزش، از دانش آموزان و مربیان خواستند تمام تلاش خود را در گسترش هر سه بعد ذکر شده به کار گیرند تا شاهد شکل گیری جامعه ای فعال، پویا، با نشاط و متدین باشیم.

معاون پرورشی اداره کل در قسمت پایانی سحنان خود با اشاره به نقش جوانان و دانش آموزان در به ثمر رسیدن انقلاب، به دانش آموزان توصیه نمودند با درس خواندن و عمل به مسولیت هایی که بر عهده آن ها است، جامعه را به داشتن آینده ای روشن امیدوار سازند.

زمانی رئیس اداره آموزش و پرورش دلوار نیز با عرض خیر مقدم به مهمانان و دانش آموزان و تبریک ایام الله دهه فجر، هدف از برگزاری این جشنواره در ایام دهه فجر را ایجاد روحیه نشاط و انگیزه در بین دانش آموزان در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کردند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به عوامل موثر در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی و شکست طاغوت، از دانش آموزان خواستند تا با قدردانی از نعمت امنیتی که در کشور حمکفرماست، با تلاش و سعی بیشتر در جهت انجام وظایف و مسئولیت های خود با افزایش توانمندی های علمی و شخصیتی، آینده جامعه را تضمین نمایند.

این جشنواره ویژه دانش آموزان پسر متوسطه اول بوده، 770 نفر از دانش آموزان در 8 رشته مختبف به رقابت پرداختند در پایان برنامه به برگزیدگان هرشته جوایزی اهدا گردید و مدیران مربیان تربیت بدنی مدارس برتر در کسب نتایج تیمی نیز مورد تقدیر قرار گرفتند.

قلندری معاون تربیت بدنی و تندرستی اداره کل به همراه بخشدار و جمعی از مسئولین منطقه دلوار نیز در این جشنواره حضور داشتند و از نزدیک شاهد رقابت دانش آموزان در رشته های مختلف بودند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار