امام جمعه شهرستان فیروزکوه:بیست و دوم بهمن 57معجزه بزرگ و پیروزی حق بر باطل بود

فیروزکوه(پانا) - امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت: به کوری چشم دشمنان که نمی خواستند ما چهل سالگی انقلاب را جشن بگیریم، اما مردم عزیزمان علاوه بر وجود مشکلات باز هم صبوری به خرج دادند.

کد مطلب: ۸۹۲۶۸۷
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه شهرستان فیروزکوه:بیست و دوم بهمن  57معجزه بزرگ و پیروزی حق بر باطل بود

حجت الاسلام امیری ارجمند، امام جمعه شهرستان فیروزکوه در خطبه های نماز جمعه گفت: غیرت یکی از ویژگی های انسان با ایمان است و بی غیرتی از ویژگی های انسان بی ایمان است و اگر به این نعمت فطری که خداوند به انسان بخشیده توجه نشود انسان قلبش واژگون میشود، قلبی که مرجع خداوند است .

او در ادامه با اشاره به ورود به آستانه پنجمین دهه انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: به کوری چشم دشمنان که نمیخواستند ما چهل سالگی انقلاب را جشن بگیریم، اما مردم عزیزمان علاوه بر وجود مشکلات باز هم صبوری به خرج دادند و در مقابل دشمن ایستادگی کردند و همواره میگویند ما حاضریم حان بدهیم اما ذلت را نمیپذیریم.

امام جمعه فیروزکوه افزود: جشن‌هایی که به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران در شهرهای مختلف کشورمان برگزار شد همه به خاطر اعتماد به نفس و خوداتکایی مردم عزیزمان بوده و 22 بهمن ماه هم در تعابیر امام راحل و مقام معظم رهبری( مدظله العالی) یوم الله است و بیست و دوم بهمن ماه معجزه بزرگ و پیروزی حق بر باطل و نتیجه زحمات مردم در برابر استکبار بود.

امام جمعه فیروز کوه ادامه داد: حکومت ما حکومت امام زمان (عج)است و معجزه الهی محسوب میشود، درست است که کم کاری و نواقص وجود دارد اما حقیقت این می باشد که بنای مسئولین بر کمک رسانی و توجه است و بنابر این نیست که مملکت را به دست دیگران بسپارند.

/خبرنگار: فاطمه شاه حسینی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار