امام جمعه شهرقدس : همه‌ مردم می بایست زندگی حضرت فاطمه(س) را الگوی خویش قرار دهند

شهر قدس (پانا ) - امام جمعه شهر قدس در خطبه های نماز جمعه گفت:حضرت فاطمه (س) علاوه بر مدیریت خانه، خانواده، عبودت و بندگی، فعال سیاسی و اجتماعی نیز بوده اند.

کد مطلب: ۸۹۲۶۸۴
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه شهرقدس : همه‌ مردم می بایست زندگی  حضرت فاطمه(س)  را الگوی خویش قرار دهند

حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرقدس در خطبه های نماز جمعه در رابطه شناخت حضرت فاطمه(س) بیان کرد: حضرت صدیقه کبرا (س) دختری مهربان برای پدر و همسری فداکار و هچمنین وی در جایگاه مادری دلسوز و فداکار برای فرزندان و اسلام امت اسلامی بودند.

او در ادامه حضرت فاطمه(س) را اسوه کامل زندگی دانست و گفت: حضرت فاطمه (س) یک زن کامل و جامع می باشد و علاوه بر مدیریت خانه، خانواده، عبودت و بندگی، فعال سیاسی و اجتماعی نیز بودند.

او بیان کرد: باوجود تحریم‌هایی که اعمال کردند، سپاه پاسداران به نیابت از ملت با رونمایی از موشک هوشمندی که در زیرزمین ساخته شده بود جواب دندان شکنی با دشمنان دادند که برای آنها حیرت آور بود و یکی از کارخانه های تولید موشک رو نمایی شده که اقتدار خود را به رخ آنها میکشانیم.

امام جمعه شهر قدس در رابطه با ۲۲بهمن روز انقلاب شکوهمند اسلامی خاطر نشان کرد: در مقابل دشمن کوتاه نمی آییم و در مقابل همه دشمنی ها ایستاده ایم و انقلاب اسلامی با رهبری امام راحل که مردم را به سوی نور هدایت کرد ودر راه انقلاب اسلامی صبور هستیم،بیست و دوم بهمن هم اقتدار و صلابت و تجدید پیمان با آرمان‌های امام نشان خواهیم داد قدردان این انقلاب هستیم و راه آن ادامه خواهیم داد.

حجت الاسلام جوکار ادامه داد: امسال انقلاب اسلامی ما با ایام فاطمیه همراه شده چراکه این انقلاب با برکت خداوند متعال با نام بانوی اسلام فاطمه(س) و این انقلاب به تمامی ملت های اسلامی جهان اختصاص دارد و همراه با ایران سالروز پیروزی این انقلاب را جشن می‌گیرد.

/خبرنگار:علیرضاشریعتی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار