فرماندارشهر قدس: انقلاب اسلامی مشق آگاهی دادن و آگاهی بخشیدن به مردم بود

شهر قدس (پانا) - فرماندارشهر قدس در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه گفت: بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی نجات مردم از تحقیر شدن، داشتن اعتماد به نفس، اعاده‌ عزت به مردم و امکان تفکراست.

کد مطلب: ۸۹۲۶۸۳
لینک کوتاه کپی شد
فرماندارشهر قدس: انقلاب اسلامی مشق آگاهی دادن و آگاهی بخشیدن به مردم بود

علی اصغر ناصر بخت بیان کرد: ما چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن می گیریم و خوشبختانه این انقلاب کماکان با قدرت و رهبری قاطعانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در مسیری که امام راحل مشخص کرده پیش می رود.

او در ادامه افزود: اگر بخواهیم یک تعریف جامع از انقلاب ارائه دهیم می توان گفت انقلاب اسلامی ما تولد دوباره اسلام بود، انقلاب اسلامی مشق آگاهی دادن و آگاهی بخشیدن به مردم بود، مردمی که تا قبل از انقلاب آنها را از برخورداری آگاهی منع می کردند و احساس حقارت و عدم داشتن اعتماد به نفس را به آن ها تحمیل می کردند.

ناصر بخت در رابطه با بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی بیان کرد: نجات مردم از تحقیر شدن، داشتن اعتماد به نفس، اعاده‌ عزت به مردم و امکان تفکر از بالاترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی است.

فرماندار شهر قدس گفت: در سال ۹۷شاهد پیشرفت‌های خوبی در شهر قدس بودیم از جمله آن‌ها بیمارستان در حال ساخت شهر قدس ، اقدامات عوارضی در سطح شهرستان که در دهه فجر سی وسه پروژه‌عمرانی با اعتبار ۱۷۵میلیارد تومان افتتاح شد وچهارپروژه‌ غیر دولتی با اعتبار بالغ بر۲۰۹میلیارد تومان کلنگ زنی خواهد شد .

/خبرنگار:معراج محمودی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار