برپایی چهل میز خدمت در مصلی نماز جمعه شهر قدس

شهر قدس (پانا) - چهل میز خدمت در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران با حضور تمامی مسئولین شهر قدس، به منظور پاسخ گویی به مردم بر پا شد .

کد مطلب: ۸۹۲۶۶۷
لینک کوتاه کپی شد
برپایی چهل میز خدمت  در مصلی نماز جمعه شهر قدس

این اقدام به همت دفتر امام جمعه، نماینده مردم درمجلس شورای اسلامی، فرمانداری، شورای اسلامی، شهرداری قدس و روسای تمامی ادارات سطح شهرستان در قالب 40 میز خدمت به مسائل و مشکلات برپاشد و در راستای شفافیت اداری، حذف بروکراسی های زائد و تسریع در پاسخگویی به مشکلات شهروندان رسیدگی نمودند.

شهروندان با طرح سوالات، انتقادات و پیشنهادات خود و در میان گذاشتن مسائل با مدیران شهری، علاوه بر حل مسائل به صورت بی واسطه، نقش مهمی در آگاهی مدیران از شرایط مردم برای فراهم کردن زمینه مناسب در تدوین خط مشی ها و رویه های سازنده ایفا نمودند.

میز خدمت، علاوه بر ایجاد تعادل بین ساختارهای اجرایی و مردم، زمینه تشریک مساعی مدنی را بین مسئولان و شهروندان فراهم می نمایند و علاوه بر ایجاد فضای باز برای طرح مشکلات شهروندان، امید را در جامعه به دلیل وجود شنوایی مسئولان تقویت می نماید و تداوم چنین رویدادهایی باعث به بحث گذاشته شدن مشکلات اساسی و بلوغ فکری جامعه خواهد گردید.

مسئولین شهر قدس با تشکیل میز خدمت آمادگی شنیدن هر گونه مساله از سوی مردم در فضای عمومی را داشتند و خود را متعهد به پاسخگویی به مردم دانستند .

/خبرنگار: شایان میدانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار