امام جمعه اسلامشهر: انقلاب و نظام اسلامی متعلق به مردم است و همه وظیفه داریم به مردم خدمت کنیم

اسلامشهر (پانا) - نماینده ولی فقیه و امام جمعه اسلامشهر در خطبه های نماز جمعه از استقرار میز ادارات در مصلی نماز جمعه و حضور پررنگ مسئولین ادارات و دستگاه های خدمات رسان جهت پاسخگویی به مردم قدردانی کرد.

کد مطلب: ۸۹۲۶۵۳
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه اسلامشهر: انقلاب و نظام اسلامی متعلق به مردم است و همه وظیفه داریم  به مردم خدمت کنیم

حجت الاسلام محمدنوروزی در خطبه های نماز جمعه نوزدهم بهمن 97 در مصلی اسلامشهر، ضمن گرامی داشت دهه مبارک فجر و تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)اظهار کرد: انقلاب و نظام اسلامی متعلق به مردم است و همه وظیفه داریم تا به مردم خدمت کنیم.

او در ادامه تصریح کرد: درب اتاق مدیران ادارات باید به روی مردم باز باشد و مسئولان با روی باز و گشاده به درخواستهای مردم رسیدگی کنند.

امام‌جمعه اسلامشهر در بخش دیگری از سخنان خود از اقشار مختلف مردم دعوت کرد تا حضور گسترده و پرشوری در راه پیمایی یوم ا...بیست و دوم بهمن داشته باشند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه اسلامشهر در ادامه از استقرار میز ادارات در مصلی نماز جمعه و حضور پررنگ مسئولین ادارات و دستگاه ‌های خدمات رسان جهت پاسخگویی به مردم قدردانی کرد.

با استقرار میز ادارات در مصلی نماز جمعه اسلامشهر مسئولین دستگاه ‌های خدمات رسان و ادارات مختلف پاسخگوی نمازگزاران بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار