مدیر آموزش و پرورش شهرستان حمیدیه خبر داد:

برگزاری جلسه هماهنگی ستاد برگزاری راهپیمایی یوم ا... ۲۲ بهمن باحضور مدیران واحدهای آموزشی

حمیدیه(پانا)-کریم سعیداوی گفت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب هستیم و بایدبابرنامه ریزی مطلوب و منظم جهت حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن تصمیمات لازم اتخاذ و اجرا شود

کد مطلب: ۸۹۲۵۸۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه هماهنگی ستاد برگزاری راهپیمایی یوم ا... ۲۲ بهمن باحضور مدیران واحدهای آموزشی

جلسه هماهنگی ستاد برگزاری ۲۲بهمن با حضور مدیران برگزار شد، مدیر آموزش و پرورش شهرستان حمیدیه با تبریک فرا رسیدن چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی وتسلیت شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها، کریم سعیداوی گفت: امروزه با توجه به هجمه دشمنان نظام جمهوری اسلامی راهپیمایی یوم ا...22بهمن امسال باشکوه وعظمت خاص وباحضور حداکثری دانش آموزان وفرهنگیان درشهرستان برگزار می شودوبر نوآوری وتنوع درمراسم امسال تاکید کرد.

اوافزود: مردم هوشیار و ولایت مدار ایران اسلامی، حاضر به دست کشیدن از آرمان های انقلاب نبوده و با وجود فشارهای اقتصادی و تحریم های ظالمانه آمریکا به مبارزه با استکبار ادامه خواهند داد.
مدیر آموزش و پرورش عنوان داشت:دانش آموزان و فرهنگیان شهرستان با اراده قوی و آگاهانه در راهپیمایی 22 بهمن حضور خواهند داشت تا به همه ثابت کنند که هنوز انقلابی هستند و آرمان های امام راحل و رهبر معظم انقلاب اهداف ما می باشد.
در ادامه جلسه مدیران با بیان نقطه نظرات خود با تاکید بر حضور سبز در راهپیمایی یوم ا... ۲۲بهمن به همه جهانیان و دشمنان انقلاب ثابت خواهیم کرد تا پای جان از انقلاب خود دفاع خواهیم کردوپیشنهادات سازنده دراین خصوص رابیان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار