افتتاح دبیرستان 6 کلاسه برکت هشجین

اردبیل(پانا) - در هفتمین روز از ایام مبارک دهه فجر، دبیرستان شش کلاسه برکت هشجین به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۸۹۲۵۴۱
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح دبیرستان 6 کلاسه برکت هشجین

مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس اردبیل در آیین بهره برداری از این مدرسه گفت: دبیرستان 6کلاسه برکت هشجین با مساحت 430 مترمربع و اعتبار 820 میلیون تومان احداث و با 50 میلیون تومان نیز تجهیز شده است .

دولت لطفی با اشاره به استاندارد سازی سیستم گرمایشی ساختمان پانسیون قدیم دبیرستان حضرت معصومه(س) با 100 میلیون تومان و ارسال تجهیزات کمک آموزشی به ارزش 100میلیون تومان دیگر به منطقه نیز افزود: گازکشی به سه مدرسه روستایی با 30 میلیون تومان، آسفالت 250 متر مربع محوطه مدارس با 35 میلیون تومان و اختصاص 7 بخاری هوشمند هرمتیک با 21 میلیون تومان اعتبار از دیگر اقدامات این اداره کل در خورش رستم بوده است .

او خاطر نشان کرد: پروژه های احداث نمازخانه مدرسه مکتب الزهرا و مدرسه روستای منامن با 250 و 160 میلیون تومان اعتبار با مشارکت 50 درصدی خیرین نیز در دست اجراست و در سال تحصیلی آینده به بهره برداری می رسد .

مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان با اشاره به دغدغه های احداث مدرسه شهید فرح هشجین (اهدایی خانواده معظم شهید قهرمان فرح) تصریح کرد: پروژه ساخت این واحد آموزشی با اعتبار پیش بینی شده 700 میلیون تومان در مرحله عقد قرارداد با پیمانکار می باشد .

رییس اداره آموزش و پرورش منطقه خورش رستم نیز با ارائه گزارشی مختصر از فعالیت های عمرانی در سطح منطقه از تلاش ها و پیگیری های مستمر همه دستگاه ها و نهاد ها خصوصا ازنماینده مردم شهرستان های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی به جهت رفع مشکلات آموزش و پرورش منطقه قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار