مدیر کل آموزش وپرورش فارس:

نگاه انسان دوستانه و عدالت محور به دانش آموزان اتباع، در مدارس فارس

مدیرکل آموزش و پرورش فارس، در افتتاح و کلنگ زنی سه پروژه آموزشی در کوار، علاوه بر تاکید بر نگاه انسان دوستانه به دانش آموزان اتباع، در تمامی مدارس فارس، از تحصیل دانش آموزان اتباع خارجی در کنار سایر دانش آموزان ایرانی با امکانات مساوی خبر داد.

کد مطلب: ۸۹۲۵۲۵
لینک کوتاه کپی شد
نگاه انسان دوستانه و عدالت محور به دانش آموزان اتباع، در مدارس فارس

علی عسکر نجفی ادامه داد: ما ایرانیان در طول تاریخ با اتحاد و همدلی با سایر ملت ها رفتار کرده ایم و هیچگاه به کشوری حمله نکرده ایم و همواره برای دفاع از کشور خود درگیر جنگ شده ایم.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به اتباع خارجی اظهار داشت:تمام اتباع خارجی در ایران ,همانند سایر شهروندان در کمال آرامش زندگی می کنند و از حقوق خود بهره مندند و این اقدام برگرفته از فرهنگ و ارزشهای انسانی و دینی ما می شود.

او از احداث چهارمین مدرسه استان با همت کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل در امور پناهندگان در ناحیه سه شیراز در آینده نزدیک خبر داد.

در طی این مراسم آموزشگاه 12 کلاسه شهید سرانجام شهر کوار با زیربنای 1200 متر مربع و اعتبار 2/8 میلیارد تومان با مشارکت کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان, اداره کل نوسازی مدارس و اداره کل آموزش و پرورش فارس و فاز دوم دبستان شهید نعمتی شهر کوار شامل 6 کلاس درس, نمازخانه و کتابخانه به زیربنای 574 متر مربع و اعتبار 750 میلیون تومان با مشارکت خیرین و اداره کل نوسازی مدارس افتتاح شد.

در ادامه مراسم کلنگ سالن چند منظوره روستای فرود شهرستان کوار نیز با زیر بنای 410 متر مربع و اعتبار 450 میلیون تومان با مشارکت خیرین و اداره کل نوسازی مدارس به زمین زده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار