در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی

رونمایی از طرح ابتکاری ماشین من یار مهربانم در شاهین شهر

شاهین شهر، اصفهان(پانا)- از طرح ابتکاری ماشین من یار مهربانم در شاهین شهر در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در آموزشگاه شهید مطهری رونمایی شد.

کد مطلب: ۸۹۲۵۱۷
لینک کوتاه کپی شد
رونمایی از طرح ابتکاری ماشین من یار مهربانم در شاهین شهر

خسروی کارشناس فرهنگی و هنری مدیریت آموزش و پرورش شاهین شهر ضمن تقدیر از معاون پرورشی آموزشگاه شهید مطهری، آقای باقرزاده گفت: با توجه به اهمیت کتاب و کتابخوانی در بین دانش آموزان و تشویق و حمایت معاونت محترم پرورشی آموزش و پرورش،از تابستان سال جاری پس از جمع آوری طرح های ارائه شده توسط معاونین و مربیان پرورشی مدارس، این طرح ها طی بخشنامه‌ای به مدارس ارسال شد که با استقبال قابل توجهی روبرو شد.

وی افزود:کافه کتاب، ایستگاه مطالعه، کتاب های دست ساز توسط دانش آموزان، معرفی قهرمان ماه، تشویق و اهدای جوایز به فعالان کتابخوان، همیار کتاب و اختصاص یک زنگ به کتابخوانی و همچنین نذر کتاب از طرح های رسیده به دبیرخانه بود.
خسروی اضافه کرد : از جمله ی این طرح ها ماشین من یار مهربانم است. که توسط آقای باقرزاده معاون پرورشی دبستان شهید مطهری طرح و در تاریخ ۱۷ بهمن به مناسبت ایام مبارک دهه ی فجر با حضور کارشناسان محترم پرورشی و آموزش ابتدایی دانش آموزان و اولیایشان افتتاح و رونمایی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار