جلسه

گردهمایی معاونان و مربیان پرورشی شهرستان نایین برگزار شد

نایین، اصفهان (پانا) - چهارمین گردهمایی معاونان و مربیان پرورشی در سال تحصیلی 98-97 برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۲۵۱۵
لینک کوتاه کپی شد
گردهمایی معاونان و مربیان پرورشی شهرستان نایین برگزار شد

چهارمین گردهمایی معاونان و مربیان پرورشی در سال تحصیلی 98-97 با موضوع چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و برنامه ریزی به منظور حضور گسترده و پرشور فرهنگیان ، دانش آموزان و والدین در راهپیمایی 22 بهمن در دفتر مدیریت برگزار شد.

در این جلسه آقای مهدوی نژاد مدیر محترم آموزش و پرورش یاد و خاطره همه کسانی که در راه پیروزی انقلاب تلاش کردند اما امروز نیستند را گرامی داشت و گفت: امیدواریم تا جایی که توان داریم در راه اعتلای ارزش‌های انقلاب تلاش کنیم. امام پیروزی انقلاب را آغاز راه و پله اول دانست و امروز بعد از گذشت چهل سال از انقلاب معنای این عبارت را در می‌یابیم.

وی در ادامه عنوان نمود: انقلاب اسلامی نظامی الهی است که پشتوانه خدایی دارد و توطئه‌های دشمنان در چهل سال گذشته بر آن اثری نداشته است و به دانش آموزان توصیه کرد با فکر و علم ایده‌های امام راحل ره را عملی کنند.

مدیر آموزش و پرورش نایین در پایان گفت: عظمت ملت ایران، در راهپیمایی 22 بهمن مشخص می شود و این عظمت در ایام شهادت بی بی دوعالم حضرت زهرا (س) جلوه ای ویژه و زیباتر دارد؛

وی از مربیان دعوت نمود تا با شرکت عزت آفرین خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، بار دیگر با آرمان های شهدا، امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید میثاق و بیعت نموده و همگام و هم صدا با سراسر کشور، این اتحاد ملی را به نمایش بگذارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار