مدیر امور سینمایی حوزه هنری آذربایجان غربی:

فیلم های جشنواره فجر با استقبال گسترده ای در ارومیه روبرو شد

ارومیه(پانا)- مدیر امور سینمایی حوزه هنری آذربایجان غربی از پیشتازی 2 فیلم سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر در ارومیه خبرداد.

کد مطلب: ۸۹۲۴۳۲
لینک کوتاه کپی شد
فیلم های جشنواره فجر با استقبال گسترده ای در ارومیه روبرو شد

مسعود یکانی با اشاره به برگزاری سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر از 12 تا 22 بهمن در سینما انقلاب ارومیه افزود: امسال 14 فیلم فجر در 4 سانس 14:30، 17، 19:30 و 22 شب در سینما انقلاب ارومیه اکران می شود.

وی با اشاره به فیلم های فجر اکرانی در سینمای انقلاب ارومیه تصریح کرد: سرخ پوست ، طلا، جان دار، مدیترانه ، غلام رضا تختی، بنفشه آفریقایی ، ناگهان درخت، ایده اصلی ، سمفونی نهم، سال دوم دانشکده من، پالتو شتری، شبی که ماه کامل شد ، روزهای نارنجی و فیلم معکوس عنوان فیلم های جشنواره فیلم فجر هستند که برخی اکران و برخی دیگر در روزهای آتی اکران می‌شوند.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری آذربایجان غربی بااشاره به تعطیلی سینما در دو روز 19 و 20 بهمن براساس تقویم جشنواره فیلم فجر اظهار کرد: فیلم "شبی که ماه کامل شد" نرگس آبیار و "سرخپوست" نیما جاویدی جز پر مخاطب ترین فیلم های این دوره در استان و پیشتاز تا به امروز بودند.

یکانی با بیان اینکه سال گذشته 11 فیلم فجر در استان اکران شد یادآور شد: میزان استقبال این دوره از جشنواره فیلم فجر دراستان بدلیل کیفیت بالای فیلم ها بسیار خوب و گسترده بوده و تقریبا بیشتر فضای سینما در هر سانس از اکران فیلم ها پر می شود.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری آذربایجان غربی با اشاره به اینکه چیدمان فیلم های فجر امسال در استان ژانر های مختلف و متنوعی را شامل می شود خاطر نشان کرد: فیلم های ارزشی، دفاع مقدس، زندگی نامه، آسیب های اجتماعی و مشکلات خانوادگی و جوانان همچنین فیلم کودک و طنز گونه در چیدمان فیلم ها لحاظ شده است.

وی همچنین گفت: فیلم " سیمرغ پروانه ها" در ژانر کو دک و نوجوان از 12 تا 17 بهمن در سینما انقلاب با حضور 600 دانش آموز اکران شد که استقبال بسیار خوبی را به همراه داشت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار