مدیر آموزش و پرورش نیشابور در جمع بانوان فرهنگی:

برگزاری همایش "شمیم یاس" در نیشابور

نیشابور ( پانا ) - همایش "شمیم یاس" گرامی داشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و شهادت بانوی بزرگ اسلام، حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور بانوان فرهنگی نیشابور و نمایندگان مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی در محل سالن اجتماعات دبیرستان فرزانگان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۲۴۱۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش "شمیم یاس" در نیشابور

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، گفت: الگویی مانند حضرت فاطمه زهرا(س) که هم مادر شهید، هم همسر شهید، فرزند پیامبر اکرم(ص) و همچنین کسی که اسوه تمام زنان جهان باشد، نداریم و فقط می توانیم بگوییم فاطمه فاطمه است.

حسین مهرابادی افزود: در توانمندی دختران دانش آموز در نیشابور همان بس که در سال جاری 46 دانش آموز دختر ما در بهترین رشته ها در دانشگاه ها پذیرفته شده، چهار دانش آموز دختر به تیم ملی راه یافته و دو تیم هندبال و بسکتبال دختران ما موفق به کسب مقام اول کشور شده اند.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس هزینه ای که به ایران متحمل شد برابر بود با فروش 32 سال نفت کشور و با همه این مشکلات باز هم به برکت انقلاب اسلامی اتفاقات چشمگیر و قابل ستایشی رخ داده است که قابل مقایسه با قبل نیست.

وحدت، یکدلی، کمک و نگاه به سرانگشت مقام معظم رهبری پیامی است که امروز همه باهم باید گوش فرادهیم تا به اهداف بلند تبیین شده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دست پیدا کنیم.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی نیز با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای منا، گفت: حضرت زهرا(س) طول زندگی زیادی نداشت اما عرض زندگی زیادی داشت و انشاله خداوند عصمت فاطمی را نثار دختران ما کند.

فاطمه ام ابیها بود، فاطمه حتی مادر پدرش بود و فاطمه دختر خدیجه بود.

هاجر چنارانی افزود: در امور فرهنگی اگر امروز کار کنید در 50 سال بعد بازدهی آنرا می بینید و آن چیزی که برای یک معلم می ماند، لذت دعای دانش آموزان است که برای همیشه ماندگار است و خوش به حال آن معلمانی که می توانند خاطرات زیبا و قشنگی را برای دانش آموزان رقم بزنند.

وی ادامه داد: پس از 40 سال، مردم نیشابور به بانوان اعتماد کردند و برای اولین بار در شرق کشور، یک زن را به مجلس فرستادند و بنده هم تمام تلاش و توان خود را گذاشته ام که شرمنده رای و اعتماد مردم نباشم.

ماباید در جامعه تفهیم کنیم که دختران ما فرصت دارند تا بزرگ شوند و تصمیم بگیرند.

حمید گرمابی نماینده دیگر مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی نیز حضور خانم ها را در تمام عرصه ها موثر و مفید دانست و گفت: قطعا در سال دیگر در همین روزها این شرایط را پشت سر گذاشته و در این جنگ اقتصادی با اتحاد و همبستگی پیروز شده ایم.

اجرای سرود گروهی توسط دانش آموزان دبستان مرحوم نوحی روستای باغشن گچ، پخش کلیپ و تیزر به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، سخنرانی توسط دکتر سیما جوینی پور، اجرای دکلمه توسط دانش آموز، تجلیل از خانواده محترم شهداء، اجرای مداحی فاطمه زهرا(س)، قرائت قران توسط دانش آموز دبستان بهاره سلیمی حافظ 23 جزء قران کریم، تجلیل از برگزیدگان ورزشی و کتابخوانی از جمله برنامه هایی بود که در این مراسم اجراء شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار