در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ؛

برگزاری همایش تشکیلاتی یاوران انقلاب با حضور 1000 دانش آموز درتربت حیدریه

تربت حیدریه (پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی خراسان رضوی : ما به دنبال تربیت شهروندانی متعهد و قانونمند هستیم که این مهم با آموزش منش های پیشتازان به دست می آید.

کد مطلب: ۸۹۲۴۰۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش تشکیلاتی یاوران انقلاب با حضور 1000 دانش آموز درتربت حیدریه

رئیس سازمان دانش آموزی خراسان رضوی در این همایش ضمن مهم برشمردن تشکیلات دانش آموزی برای آموزش و پرورش تمام ساحته گفت: در پیشتازان دوازده منش داریم که اگر بتوانیم این دوازده منش را در زندگی خود عملی کنیم از توفیقات خوبی بهره مند می شویم.

علی محمد یونسی ضمن تشکر از مدرسان پیشتازان سازمان دانش آموزی که نخبگان تشکیلاتی این سازمان هستند خطاب به آنان بیان کرد: ما به دنبال تربیت شهروندانی متعهد و قانونمند هستیم که این مهم با آموزش منش های پیشتازان به دست می آید.

وی در ادامه ضمن تشکر از حضور مسئولین شهرستان در این مراسم و ارزش گذاشتن برای دانش آموزان, اظهار داشت: قرار بر این است که ما اعضای سازمان دانش آموزی در روز 22 بهمن همه در کنار آحاد مردم و مسئولین در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنیم.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش تربت حیدریه در این مراسم گفت: شعار ما در آموزش و پرورش این است که هر مدرسه حداقل یک تشکل و هر دانش آموز یک نقش.و تمام مدارس ما در تشکل های دانش آموزی فعال هستند.

سعید نیرویی با بیان اینکه یکی از تشکل های مورد علاقه دانش آموزان پیشتازان است, گفت: ما در مدارس تربت حیدریه 1866 دختر پیشتاز در قالب سه رسته 36 رسد و 14 گروه و 1108 پسر پیشتاز در قالب 4 رسته 18 رسد و 10 گروه داریم که جمعا 2974 نفر در تشکیلات پیشتاز ما عضو هستند.

وی در پایان گفت: با وجود این تشکیلات, مدارس ما با نشاط و پویا و معلمان و دانش آموزان علاقه مند و با انگیزه هستند و تلاش می کنند که شعار محوری سازمان دانش آموزی یعنی (همدلی, همفکری و همکاری) است را سرلوحه کار خود قرار دهند.

گفتنی است این مراسم با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان , معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش تربت حیدریه, رئیس سازمان دانش آموزی, معاون هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش و سایر مسئولین شهرستانی و مهمانان استانی برگزار گردید.

رژه دانش آموزان, اجرای سرود همگانی سازمان, اجرای پیرامید از جمله برنامه های اجرا شده توسط دانش آموزان پیشتاز در این مراسم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار