جوابیه آموزش و پرورش امیدیه در پی تصادف سرویس مدرسه دانش آموزان

تهران (پانا) - در پی "تصادف سرویس مدرسه دانش آموزان امیدیه" آموزش و پرورش امیدیه دو جوابیه منتشر کرد.

کد مطلب: ۸۹۲۳۹۰
لینک کوتاه کپی شد
جوابیه آموزش و پرورش امیدیه در پی تصادف سرویس مدرسه دانش آموزان

درپی این حادثه تلخ، روابط عمومی آموزش و پرورش امیدیه 2 جوابیه منتشر کرد.

در جوابیه اول آمده است:

ظهر امروز مینی بوس حامل تعدادی از دانش آموزان دو روستای عده عویس و خزینه علیا در مسیر برگرداندن دانش آموزان به منزل دچار سانحه می شود و متاسفانه ۲نفر از دانش آموزان در جریان این سانحه جان خود را از دست می دهند. همچنین ۹نفر از دانش آموزان نیز زخمی می شوند.

۳نفر از دانش آموزان سانحه دیده برای پیگیری روند درمانی خود به بیمارستان گلستان اعزام می شوند و ما بقی آنها در مراکز درمانی شهرستان امیدیه تحت درمان قرار می گیرند.

شایان ذکر است هیاتی متشکل از معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل، مدیریت حراست اداره کل، رییس اداره ارزیابی عملکرد، رییس اداره تعاون و رفاه اداره کل و رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی پی گیر مقدمات پذیرش دانش آموزان اعزامی هستند.

در جوابیه دوم اضافه شده است:

وسیله نقلیه ای که به عنوان سرویس مدرسه دانش آموزان دو روستای عده عویس و خزینه علیا مورد استفاده قرار می گرفت مینی بوس بود و مدارک راننده نیز کامل و وی دارای گواهینامه، گواهی صحت و سلامت، بیمه نامه و معاینه فنی بوده است.

در حال حاضر راننده خود را به نیروی انتظامی معرفی کرده است و در اختیار نیروی انتظامی است و مفقود بودن راننده کذب است.

سرویس مدرسه فوق الذکر توسط مسئولین و مردم منطقه به آموزش و پرورش معرفی شده بود و اداره آموزش و پرورش امیدیه پس از بررسی صلاحیت راننده از طریق مدارک ارائه شده، اجازه فعالیت به عنوان راننده سرویس را به وی داده است. در عین حال ٥٠ درصد هزینه سرویس دانش آموزان نیز توسط آموزش و پرورش پرداخت می شود.

راننده مورد نظر از سابقه ای چند ساله در سرویس مدارس برخوردار است.

دو دانش آموزی که به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شده بودند به نام فاطمه و اسماء غبیشاوی امشب پس از مداوا از بیمارستان مرخص می شوند و عیسی عثمانی برای ادامه درمان در بیمارستان بستری می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار