افتتاح نهمین پایگاه اورژانس اجتماعی بهزیستی استان خراسان رضوی در شهر جدید گلبهار

چناران (پانا) - در دهه مبارک فجر، نهمین پایگاه اورژانس اجتماعی بهزیستی استان خراسان رضوی در شهر جدید گلبهار افتتاح شد

کد مطلب: ۸۹۲۳۷۵
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح نهمین پایگاه اورژانس اجتماعی  بهزیستی استان خراسان رضوی در شهر جدید گلبهار

در دهه مبارک فجر با حضور موسوی مدیرکل فرهنگی و امور زائرین و فخرموحدی مدیرکل دفتر بازرسی استانداری خراسان رضوی، حجت الاسلام و المسلمین مروج امام جمعه گلبهار، قلیچی سرپرست فرمانداری چناران، بخشدار، شهردار، عضو هیات مدیره شرکت عمران و سایر مسئولین دستگاه های این مرکز افتتاح شد.

حقدادی معاون امور اجتماعی و شبه خانواده اداره کل بهزیستی استان خراسان رضوی در این آیین با اشاره به اینکه در سال گذشته 9 شهرستان در سطح استان پایگاه اورژانس داشتند، افزود: با توجه به اینکه نگاه به سمت توانمندسازی قرار دارد در همین راستا 11 پایگاه دیگر نیز به بهره برداری رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 20 پایگاه اورژانس در سطح شهرستان وجود دارد که پوشش تمام شهرستان های بالای 50 هزار نفر را به همراه دارد.

وی با بیان اینکه شهر گلبهار به لحاظ جمعیتی از نظر کمی و کیفی در اولویت کار اداره کل بهزیستی استان قرار گرفته است، افزود: شناسایی مسائل، همکاری و ایجاد تحرک در مردم جهت همکاری و ایجاد ارتباط با سایر سازمان ها و افراد و دریافت کمک های جامعه از مهم ترین اهداف ایجاد این پایگاه ها است.

معاون امور اجتماعی و شبه خانواده اداره کل بهزیستی استان خراسان رضوی اظهارد اشت: برای تجهیز این پایگاه 50 میلیون تومان دولت هزینه کرده است که 3 نفر نیروی متخصص در این پایگاه فعالیت خواهند داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار