وعده وزیر ارتباطات محقق شد؛ نوسازی و تجهیز مدرسه روستای رمشک کرمان

تهران (پانا) _ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از نوسازی و تجهیز و رفع مشکلات آب، برق و سیستم گرمایش و سرمایش مدرسه روستای رمشک کرمان که به خاطر پخش بازی فوتبال پرسپولیس و کاشیما در آن، جهانی شده بود، خبر داد.

کد مطلب: ۸۹۲۳۷۴
لینک کوتاه کپی شد
محمدجواد آذری جهرمی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «بازی پرسپولیس-کاشیما را به‌خاطر دارید؟ آن‌روز به مردم روستای رمشک کرمان قول دادیم که نوسازی و تجهیز مدرسه، تامین‌ آب و برق و سیستم‌های گرمایش و سرمایش و... را سریعا انجام‌ دهیم که امروز محقق شد. امیدوارم مردم عزیر راضی باشند. از زحمات همه دوستان هم ممنونم. الوعده وفا.»

به گزارش پانا، بازی فوتبال بین تیم‌های پرسپولیس ایران و کاشیما ژاپن از سری مسابقات جام باشگاه‌های آسیا روز شنبه ۱۲ آبان و ساعت ۹:۳۰ به وقت تهران برگزار شد که با ساعات کلاس مدارس هم‌زمان شده بود، به همین خاطر وزیر آموزش و پرورش برای ایجاد شور و نشاط بیشتر در بین دانش‌آموزان و امکان دیدن این رقابت حساس، در بخشنامه‌ای از مدیران خواست تا شرایط پخش بازی در مدارس برای دانش‌آموزان فراهم شود.
در میان تصاویر و فیلم‌هایی که بعد از این اتفاق، رسانه‌ای شد، تصویر کلاس درسی در منطقه محروم قلعه گنج کرمان که در آن معلم بازی فوتبال را از طریق تلفن همراه خود برای دانش‌آموزان پخش کرده بود، باعث تحسین همگان از یک طرف و افسوس‌ها از کمبود تجهیزات مدارس از طرف دیگر شد.
وزیر آموزش و پرورش بعد از این اقدام در صفحه توییتر خود نوشت: «از زحمت همکاران عزیزم که با پخش مسابقه فوتبال امروز در فراهم آوردن فضای پرنشاط برای دانش‌آموزان تلاش کردند صمیمانه سپاسگذارم. دست بوس همکار عزیزی هستم که در محروم‌ترین منطقه کشور با استفاده از موبایل شخصی تلاش کرد دانش‌آموزانش از فرصت تماشای بازی محروم نشوند.»

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات هم اما مدت کوتاهی بعد از پخش این تصویر، با قرار دادن تصویر آن کلاس و معلم در صفحه توییتر خود نوشت: «دیروز یادداشت معلم مدرسه‌ای که امروز دیگر جهانی شده است، به دستم رسید. اینطور که گفته شده بود مدرسه مذکور از مشکلات متعددی چون نداشتن سیستم سرمایش و گرمایش و عدم اتصال به شبکه سراسری برق رنج می‌‌‌‌برد. دوستانی تماس گرفتند و علاقه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌مند بودند به تجهیز این مدرسه کمک کنند. با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان و مبالغ مناسبی که تاکنون جمع‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌آوری شده تلاش می‌‌شود سریعا مشکلات آنها برطرف شود.»

امروز اما بعد از ۳ ماه، وزیر ارتباطات خبر داد که مدرسه رمشک کرمان نوسازی و تجهیز شده و مشکلات آب، برق و سیستم گرمایش و سرمایش آن رفع شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار