بهرام رادان: سینما برای تفریح است ما هم فیلمی برای سرگرمی ساختیم

کارگردان «ایده اصلی»: زمان فیلم های پر زرق و برق تمام نشده است

تهران(پانا)- نشست خبری فیلم ایده اصلی با حضور عوامل این فیلم در پردیس ملت برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۲۳۶۰
لینک کوتاه کپی شد
بهرام رادان: سینما برای تفریح است ما هم فیلمی برای سرگرمی ساختیم

نشست خبری فیلم ایده اصلی به کارگردانی و تهیه کنندگی آزیتا موگویی با حضور عوامل این فیلم در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.
در ابتدای این نشست آزیتا موگویی کارگردان فیلم درباره سرمایه گفت: شهرداری و بانک شهر در کار ما سهیم نیستند، بانک شهر بسیار معتبر است و از او برای اسپانسری فیلم درخواست کردم.
وی ادامه داد: در تیتراژ اول به صورت بسیار درشت نام سرمایه‌گذارها مشخص هستند یک شخص کارخانه دار، شرکت توسعه گردشگری و منطقه آزاد کیش به ما کمک کردند. از خیلی وقت پیش برای سرمایه های مالی اعلام شفافیت کردم. برای سفرهای فیلم سرمایه‌های بسیاری در نظر گرفته شد که کمی بیش از 5 میلیارد تومان بود.
این کارگردان در پاسخ به این سوال که دوره فیلم‌های پر زرق و برق سرآمده تصریح کرد: زمان فیلم های پر زرق و برق تمام نشده اصلا کی شروع شده که حالا تمام شده باشد زمانی که فیلم درباره مبالغ و سرمایه های میلیاردی در فیلم می‌شود باید در همان سطح فیلم ساخت.
وی با اشاره به چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی گفت: چهلمین سالگرد انقلاب است، در این مناسبت باید واقع‌بینانه به مسائل جدی نگاه و راهکار پیدا کنیم. بزرگترین دلیل همه زشتی‌های پیرامون ما ریشه در فساد اقتصادی دارد که اکنون در یک دهه اخیر وحشتناک شده است. تمام مشکلات امروز به خاطر خودخواهی یک عده از مردم است که همه چیز را برای خود می‌خواهند.ا

میر عربی فیلمساز درباره فساد اقتصادی گفت: در این فیلم از پرونده فسادهای اقتصادی الهام گرفته ایم.

مریلا زارعی درباره فیلم های لاکچری گفت: بیش از اینکه اخبار اقتصادی را دنبال کنم اخبار اجتماعی را می‌خوانم چند وقت پیش خبری درباره اجاره املاک برایم غیرقابل باور بود. در همین جامعه املاکی وجود دارد که 47 میلیون ماهی پول اجاره آن است دراین وضعیت که مردم پول ندارند بخورند باید سرمایه را از کجا تامین کنند.

وی ادامه داد: در جامعه ما مردم دو قشر هستند کسانی که آنقدر پول دارند که نمی‌دانند با آن چه کنند و کسانی که هیچ پولی ندارند و نمی‌دانند با بی پولی چه کنند.
وی با اشاره به نقش خود تصریح کرد: علاقه مندم نقش‌هایی که من را به چالش بکشد را تجربه کنم، این سناریو این احساس را به من می داد. حضور جدی ام در سینما را با تهمینه میلانی آغاز کردم و دوتا از جایزه های بازیگری ام را از فیلم های فیلمسازان زن گرفته ام.
او ادامه داد: کار کردنم با موگویی بسیار جذاب بود بانویی که سال ها مشغول کار است و در دوره ای فیلم ساخت که یک زن به تنهایی نمی توانست موفق شود.

مهرداد صدیقیان نیز در ادامه درباره فیلم خود گفت: فیلمنامه ایده اصلی برای من خیلی جالب بود چون سر فیلمبرداری یک فیلم دیگر بودم نمی توانستم به صورت جدی در فیلمبرداری این فیلم و در نقش های اصلی حضور داشته باشم.

هانیه توسلی بازیگر این فیلم گفت: فیلم بسیار خوش ساختی است و فیلمنامه پیچیده ای دارد این نقش متفاوتی در کارنامه من بود و از این تجربه کاری بسیار خوشحالم.

بهرام رادان با اشاره به تجربه کاری خود با آزیتا موگویی تصریح کرد: دفعه اولی که موگویی چند خطی از فیلنامه تعریف کرد علاقه مند به بازی شدم. از قبل با او آشنایی داشتم نزدیک ساخت فیلم قیمت دلار و یورو بالا می‌رفت و ساخت این فیلم تبدیل به یک رویا می‌شد. سینما باید سرگرم کننده باشد فکر کنم توانسته ایم شما را سرگرم کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار