انتخابات مجامع اعضاء و مربیان سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد برگزار گردید

پانا (یاسوج) - هشتیمن دوره انتخابات مجامع اعضاء و ششمین دوره انتخابات مجامع مربیان تشکل پیشتازان سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد جهت انتخاب هیات رئیسه مجامع استانی و معرفی نمایندگان هئیت رئیسه مجامع کشوری اعضاء و مربیان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۲۳۵۳
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات مجامع اعضاء و مربیان سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد برگزار گردید

مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد در این انتخابات که با حضور نماینده معاونت پرورشی فرهنگی و نماینده حراست اداره کل آموزش و پرورش، مربیان و اعضا تشکل پیشتازان برگزار گردید، گفت: هدف از برگزاری چنین انتخاباتی استفاده از ظرفیت‌ها، توان فکری و خلاقیت‌های اعضا و مربیان در طراحی برنامه‌ها و فعالیت‌های سازمان و افزایش مشارکت آنها در اجرای برنامه ها می‌باشد.

سید نظام مرادی بیان کرد: کسانی که امروز به عنوان برگزیدگان استان انتخاب خواهند شد ماحصل فعالیت های سازمان دانش‌آموزی خواهند بود.

او افزود: منتخبین به مدت دو سال نمایندگان استان در سطح کشور هستند، امیدوارم سفیران خوبی برای جامعه مربیان و دانش آموزان استان باشند.

مرادی با اشاره به برگزاری خوب مانور یاوران انقلاب، گفت: از مربیان و دانش آموزان پیشتازی که ما را در برگزاری این برنامه یاری نمودند کمال تشکر را دارم، ما نشان دادیم اگر با هم همراه باشیم و متناسب با شعار سازمان دانش آموزی (همدلی،همفکری و همکاری) عمل کنیم، می توانیم برنامه های خوبی را در سطح استان و کشور به اجرا در بیاوریم.

در ادامه کارشناس دبیرخانه مجامع اعضاء و مربیان، گفت: با بررسی شرایط کاندیدها در نهایت 8 پیشتاز مربی مرد، 4 پیشتاز مربی زن، 13 پیشتاز دانش آموزان دختر و 8 پیشتاز دانش آموز پسر به این مرحله از رقابت راه پیدا کردند.

محبوبه مرادیان افزود: از بین دانش آموزان راه یافته به این مرحله پس از برگزاری انتخابات، 3 پیشتاز دختر و 3 پیشتاز پسر به عضویت هئیت رئیسه استانی، 2 پیشتاز پسر و 2 پیشتاز دختر به مجمع کشوری راه خواهند یافت.

«براساس ماده 13 اساسنامه سازمان دانش‌آموزی و اصل مهم دانش‌آموزباوری و عینیت بخشیدن به رکن چهارم اساسنامه و همچنین نقش حائز اهمیت مربیان در فرآیند تصمیم‌سازی صحیح فرآیندها و عملکردهای سازمانی، مجامع اعضا و مربیان تشکیل می‌شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار