برگزاری کارگاه آموزشی تخصصی همیاران مشاوره در بهارستان

بهارستان(پانا) - کارگاه آموزشی تخصصی همیاران مشاوره به منظور مشارکت فعالانه دانش آموزان و علاقمندی آنها برای گسترش خدمات راهنمایی به جهت ارتقاء سلامت روانی و اجتماعی در سالن اجتماعت آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۲۳۴۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کارگاه آموزشی تخصصی همیاران مشاوره در بهارستان

این جلسه با حضور علی کریمی مدیر آموزش و پرورش ناحیه دوبهارستان و درخشانی مسئول مشاوره اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران به منظور پرورش همیار مشاوران جهت برقراری ارتباط صحیح در سهیم شدن تجارب مثبت یکدیگر به جهت پیشگیری از مشکلات دانش آموزان در مدارس و یاری رساندن به آنها در سالن فرهنگ این اداره برگزار شد.

علی کریمی در این جلسه با توجه به اهمیت جایگاه مشاوره و سلامت روان در جامعه امروزی به ضرورت تقویت و پرورش دانش مشاوره ای دانش آموزان در سطح مدارس ، در راستای شناسایی و کاهش مسائل و مشکلات سایر دانش آموزان تاکید کرد.

درخشانی مسئول مشاوره اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، با شنیدن اظهار نظرهای همیاران، ابراز خرسندی خود را از انتخاب صحیح دانش آموزان به عنوان همیار مشاور و داشتن فن بیان قوی و اطلاعات بالای علمی آنها در زمینه خدمات مشاوره ای و همچنین داشتن اعتماد به نفس بالای دانش آموزان ابرازنمود و بر ادامه روند تشکیل این جلسات به جهت توانمندسازی همیاران در سطوح بالاتر تاکید کرد.

/خبرنگار: محمدعلی دهقانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار