رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دفاعی؛

توانسته‌ایم پیچیده ترین دستاوردهای دفاعی را تولید کنیم

تهران (پانا) - رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح: توانسته‌ایم پیچیده ترین دستاوردهای دفاعی در حوزه های مختلف رزم زمینی، هوایی و دریایی را تولید کنیم.

کد مطلب: ۸۹۲۳۲۴
لینک کوتاه کپی شد
توانسته‌ایم پیچیده ترین دستاوردهای دفاعی را تولید کنیم

به گزارش روابط عمومی وزارت دفاع، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسین قندهاری رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دفاعی کشور با تبریک ایام دهه مبارک فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: نگاه به دستاوردهای لشکریان خدا در حوزه دفاعی و البته خدمت رسانی به مردم باعث افتخار است و من به آنها خداقوت می گویم.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع اقتدار دفاعی جمهوری اسلامی ایران را حاصل خون شهدا، امام شهدا و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) عنوان کرد و گفت: خدا را شاکریم که با تلاش دانشمندان و متخصصان متعهد در نیروهای مسلح بنیه دفاعی و توان بازدارندگی موثر کشور روز به روز ‌تقویت ‌‌شده و تحسین همگان را برانگیخته است.

حجت الاسلام و المسلمین قندهاری خود کفایی در فناوری های صنعتی و دفاعی را از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: نعمت حاکمیت نظام اسلامی، آزادی، استقلال و بهره‌مند شدن از اقتدار بازدارنده فعال، نشاندهنده عزتی است که «انقلاب» آنها را به ارمغان آورده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع بیان کرد: نمایشگاه دستاورد های دفاعی حاکی از این است که برخلاف روزهای ابتدای انقلاب که توان تولید سیم خاردار هم نداشتیم و به ما نمی دادند ، اما امروز توانسته‌ایم با ظرفیت‌های علمی و داشته‌های فناورانه، پیچیده ترین دستاوردهای دفاعی در حوزه های مختلف رزم زمینی، هوایی و دریایی را تولید و در برابر چشم همگان به منصه ظهور برسانیم.

وی در همین زمینه اضافه کرد: نمایشگاه اقتدار«۴۰» نشان دهنده این نکته است که فرزندان رشید انقلاب اسلامی هرآنچه را اراده کنند می‌توانند ساخته و در راستای افزایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران مورد استفاده قرار دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اقتدار و توان دفاعی نظام مقدس جمهوری اسلامی دشمنان را مایوس کرده و دشمن با این دستاوردها دیگر توان گذشته را برای مقابله با ایران اسلامی نخواهد داشت و ناامیدانه مرحله به مرحله از صحنه کارزار کنار خواهد رفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار