معاون امور زنان رئیس جمهور: مبحث اشتغال برای زنان ایرانی بسیارمهم است

فشافویه (پانا) - معاون امور زنان رئیس جمهور در مراسم افتتاح دو کارخانه در شهرک صنعتی شمس آباد فشافویه گفت : تمام فعالین اقتصادی در شرایط دشوار بازار و با وجود تحریم‌هایی که علیه ملت ما در جریان است، فداکارانه و با اعتقاد به آینده روشن ایران درحال تلاش هستند .

کد مطلب: ۸۹۲۳۱۳
لینک کوتاه کپی شد
معاون امور زنان رئیس جمهور: مبحث اشتغال برای زنان ایرانی بسیارمهم است

کارخانه مونتاژ چرخ خیاطی با اشتغال پانزده نفر و اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریالی و کارخانه تولید نان حجیم و نیمه حجیم با اشتغال صدو بیست نفر و اعتبار سیصد و نود میلیارد ریالی با حضور معصومه ابتکار معاون امور زنان رئیس جمهور و هدایت الله جمالی‌پور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری و مدیرکل اداره صنعت و معدن استان تهران در شهرک صنعتی شمس آباد واقع در بخش فشافویه شهرستان ری افتتاح شد.

در این مراسم معصومه ابتکار در سخنانی اظهار کرد: تمام فعالین اقتصادی در شرایط دشوار بازار و با وجود تحریم‌هایی که علیه ملت ما در جریان است، فداکارانه و با اعتقاد به آینده روشن به ایران آمدند و کار را شروع کردند و یقینا خداوند به کارشان برکت خواهد داد.

او در ادامه افزود: مسئله اشتغال برای زنان ایرانی بسیار مهم است و باید برنامه‌ریزی لازم در این خصوص انجام شود.

هدایت‌الله جمالی‌پور فرماندار ویژه شهرستان ری نیز در سخنانی تصریح کرد: ما شب و روز در تلاش هستیم تا بتوانیم گره‌ای را باز کنیم و بتوانیم مسیری را ترسیم کنیم و در چارچوب نظام و منویات رهبری و توصیه‌های امام راحل قدم برداریم.

او خاطرنشان کرد: حفظ نظام اسلامی و ایمان و اعتقاد به آینده فقط در چارچوب وحدت، انسجام و کمک به یکدیگر امکان‌پذیر است.

/خبرنگار:سما شاهوار/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار