دومین نشست قطبی کمیسیون علمی و آموزشی نهمین دوره مجلس دانش آموزی در ارومیه برگزار می شود

ارومیه(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: ارومیه میزبان دومین نشست قطبی کمیسیون علمی و آموزشی نهمین دوره مجلس دانش آموزی از تاریخ 23 الی 25 بهمن خواهد بود.

کد مطلب: ۸۹۲۳۱۰
لینک کوتاه کپی شد
دومین نشست قطبی کمیسیون علمی و آموزشی نهمین دوره مجلس دانش آموزی در ارومیه برگزار می شود

ابراهیم محمدی در گفت و گو با خبرگزاری پانا در این خصوص گفت:نمایندگان مجلس دانش آموزی استان آذربایجان غربی ریاست کمیسیون علمی و آموزشی مجلس را بر عهده دارند و ارومیه طی روزهای 23 الی 25 بهمن ماه میزبان نمایندگان عضو این کمیسیون می باشد.

وی گفت: نمایندگان مجلس دانش آموزی به عنوان مشاورین جوان مدیران کل آموزش و پرورش وظیفه انتقال نظرات، ایده ها، مشکلات و پیشنهادات جامعه دانش آموزی به ستاد تصمیم گیری و تصمیم سازی نظام تعلیم وتربیت را بر عهده دارند.

محمدی افزود: مجلس دانش آموزی نهم یک موضوع بسیار مهم و حساس قشر دانش آموز یعنی " سلامت روان" را در دست بررسی دارد و راهکارهای لازم برای این موضوع و همچنین تدوین سند اجرایی آن یکی از مهمترین خروجی های نمایندگان مجلس دانش آموزی خواهد بود.

مدیر کل آموزش و پرروش استان در رابطه با نشست قطبی که به میزبانی ارومیه برگزار خواهد شد گفت: استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، کردستان، همدان و کرمانشاه اعضای قطب 2 مجلس نهم هستند و بررسی برخی ویژگی های کتب درسی و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در دستور کار این اعضا قرار خواهد گرفت.

استان آذربایجان غربی 7 نماینده در مجلس دانش آموزی کشور دارد، همچنین نایب رییس اول مجلس دانش آموزی و ریاست کمیسیون علمی و آموزشی مجلس نهم بر عهده نمایندگان مجلس دانش آموزی استان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار