برگزاری آیین گرامیداشت چهلمین دهه فجردرشهرتیتکانلوی فاروج

فاروج(پانا) - امام جمعه شهر تیتکانلوی فاروج در آیین گرامی داشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و دهه فجر در جمع دانش آموزان پسرانه دبیرستان جلال آل احمد این شهر گفت: در ابتدای تشکیل انقلاب اسلامی ایران و در به پیروزی رسیدن آن سه عامل مهم الهی، رهبری و مردم نقش بسیار زیادی داشتند.

کد مطلب: ۸۹۲۲۹۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آیین گرامیداشت چهلمین دهه فجردرشهرتیتکانلوی فاروج

حجت الاسلام حسین نادعلیزاده افزود: در بخش مردمی این عوامل، همه علما، روحانیون، فرهنگیان، دانشجویان، دانش آموزان، کارگران، کسبه و بازاریان در آن نقش فراوان داشته و در به ثمر رسیدن این پیروزی سهیم بودند.

وی گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال 1357 نیز دانش آموزان در کنار سایر اقشار مردمی با توجه به سن و سال کم خود، در دفاع مقدس و جنگ تحمیلی با حضوری فعال و موثر، در به پیروزی رسیدن در این میدان هم نقش فراوانی داشتند.

امام جمعه شهر تیتکانلو در رابطه با نقش دانش آموزان در عصر حاضر نیز اظهار داشت: الان هم در سال 1397 و بعد از گذشت 40 سال پر افتخار از عمر انقلاب اسلامی ایران و با توجه به نیاز جامعه، شما دانش آموزان در کنار درس، علم، تحصیل و مسئولین نظام نقش تان بسیار حائز اهمیت است، چرا که هرکجا نیاز بوده حتی در دفاع از حرم نیز حضور داشته اید.

نادعلیزاده با اشاره به اینکه دانش آموزان باید کشور را در همه عرصه ها به درجات بالاتر برسانند گفت: حضرت امام خمینی (ره) افتخارش به شما دانش آموزان بود و امروز هم رهبر معظم انقلاب افتخارش به همه شما عزیزان است.

قرائت قرآن توسط دانش آموز محمد صالح بای، اجرای سرود بهمن خونین توسط دانش آموزان پایه هفتم وحید حسن زاده، سیدمهدی حسینی، جواد حضرتی مقدم، مهدی شکوری، امیرمحمد عاطف، علیرضا عاطف، محمدامین علی پور، میلاد علی پور، سعید عشقی، محمد قربانیان، علی کاظمی مقدم، ابوالفضل کوهستانی، مهدی کوهستانی، علیرضا گلی پور، ابوالفضل محمدپور، امید منتظری، مهران نبی زاده، عباس هنرمند شجاع، سجاد یاقوتی، مهدی یدی و پذیرایی از دیگر برنامه های گرامی داشت این آیین بود.

در آیین گرامی داشت دهه فجر انقلاب اسلامی ایران، روح الله فخاری بخشدار خبوشان، حسن علیپور معاون پرورشی و تربیت بدنی، حسین قنبرنیا کارشناس متوسطه اول، مسعود خفته دل سرگروه آموزشی اداره آموزش و پرورش شهرستان فاروج، مهدی فیاضیان از اعضای شورای اسلامی، مهندسین اداره جهاد کشاورزی تقی زاده و خان زاده، محمدزاده مسئول دفتر بخشداری و جمعی از معتمدین شهر تیتکانلو حضور داشتند.

در برپایی این آیین مجید محمدزاده مدیر دبیرستان پسرانه جلال آل احمد و همکاران علی محمد حسن زاده، قربانعلی عیسی زاده، کریم اسعدی، مجتبی خوش خلق و علی شاکر همکاری داشتند.

حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار