همزمان با رونمایی از نخستین خودروی دیزلی تبدیلی

۴۰ جایگاه عرضه سی‌ان‌جی به‌طور همزمان افتتاح شد

تهران (پانا9 - ۴۰ جایگاه عرضه سی‌ان‌جی به‌طور همزمان در مراسمی رسمی در محل جایگاه عرضه سی‌ان‌جی شهدای کهریزک افتتاح و همچنین از نخستین خودروی دیزلی باری تبدیلی به دوگانه‌سوز رونمایی شد.

کد مطلب: ۸۹۲۲۵۹
لینک کوتاه کپی شد
۴۰ جایگاه عرضه سی‌ان‌جی به‌طور همزمان افتتاح شد

به گزارش وزارت نفت، امروز (چهارشنبه، ۱۷ بهمن‌) ۴۰ جایگاه عرضه سی‌ان‌جی به‌طور همزمان در مراسمی رسمی در محل جایگاه عرضه سی‌ان‌جی شهدای کهریزک افتتاح و همچنین از نخستین خودروی دیزلی باری تبدیلی به دوگانه‌سوز رونمایی شد.

بر اساس این گزارش، ۴۰ جایگاه عرضه سی‌ان‌جی همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به صورت همزمان در ۱۶ استان کشور به بهره‌برداری می‌رسد که با راه‌اندازی این جایگاه‌ها در مجموع روزانه ۶۰ هزار مترمکعب به ظرفیت توزیع سی‌ان‌جی در کشور افزوده می‌شود.

جایگاه عرضه سی‌ان‌جی شهدای کهریزک تهران که امروز به عنوان یکی از ۴۰ جایگاه عرضه سی‌ان‌جی از آن بهره‌برداری می‌شود آخرین جایگاه سی‌ان‌جی از پروژه ۷۷۰ جایگاهی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح است.

حمید قاسمی‌ ده‌چشمه، مدیر طرح سی‌ان‌جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی پیش از این در گفت‌و‌گو با خبرنگار شانا از ارائه طرحی برای گازسوز کردن خودروهای دیزلی در کشور خبر داده بود که امروز نخستین نمونه آن رونمایی می‌شود. هم اکنون ۶۰ هزار تریلی در کشور وجود دارد که از محل تبدیل این خودروها در مصرف روزانه ۸ میلیون لیتر گازوئیل در کشور صرفه‌جویی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار