برگزاری جلسه ستاد هماهنگی و برنامه ریزی گرامیداشت هفته امور تربیتی دراستان اردبیل

اردبیل (پانا) - جلسه ستاد هماهنگی و برنامه ریزی گرامیداشت هفته امور تربیتی در اردبیل برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۲۲۵۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه ستاد هماهنگی و برنامه ریزی گرامیداشت هفته امور تربیتی دراستان اردبیل

در این جلسه معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان با اشاره به منویات حکیمانه مقام معظم رهبری نسبت به امور تربیتی و مبانی تعلیم و تربیت دینی، گفت: زمینه های لازم برای ترسیم و تبیین جایگاه تربیت و امور تربیتی و بزرگداشت مطلوب و متفاوت امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی فراهم گردد.

مصطفی کافی با اشاره به ساحت های ششگانه سند تحول بنیادین، گفت: تربیت دینی دانش آموزان بر عهده مربیان امور تربیتی است و در این مورد باید حساسیت خانواده ها را بیشتر کنیم.

او افزود: تامل و تعمق درباره اهداف و سیاست های تاسیس امور تربیتی حاکی از اهمیت و اثر بخشی آن و بیانگر رویکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در راستای تربیت متوازن دانش آموزان از طریق" شناسایی، پرورش و هدایت استعدادهای دانش آموزان است.

به گفته معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان وراثت، نوع غذا، محیط اجتماعی و چگونگی آفرینش ، 4 عامل در شکل گیری کودکان تاثیر گذار است.

کافی همچنین تربیت دانش آموزان پرسشگر و خلاق را خواستار شده و خاطر نشان ساخت: تشکل های دانش آموزی ظرفیتی است که دانش اموزان در آن مسئولیت پذیری و کار گروهی را تمرین می کنند.

رییس اداره امورتربیتی آموزش وپرورش استان نیز گفت: برنامه های هفته تربیت اسلامی در سه بخش تکریم، ترویج و توسعه طرح های پرورشی انجام خواهد شد.

سید غلامحسن خلیلی موسوی با اشاره به روز شمار هفته تربیت اسلامی، اظهار داشت: زمینه های لازم برای ترسیم، تبیین و ضرورت جایگاه " تربیت" و " امور تربیتی" و گرامیداشت مطلوب و متفاوت سالروز امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی فراهم شود، تا تمامی برنامه هادر جهت تحقق امر تربیت پیش بینی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار