مسئول معاونت طرح صالحین سپاه ناحیه شهرستان شیروان:

چهل سال است که به برکت خون پاک شهدا پای سفره انقلاب نشسته ایم

شیروان (پانا)- مسئول معاونت طرح صالحین سپاه ناحیه شهرستان شیروان در این آیین گفت: هر روزی که انسان ها در آن احساس خوشحالی، خرمی و لذت از زندگی نمایند آن روز عید محسوب می شود و دهه فجر نیز برای همه ما به منزله عید است.

کد مطلب: ۸۹۲۲۴۷
لینک کوتاه کپی شد
چهل سال است که به برکت خون پاک شهدا پای سفره انقلاب نشسته ایم

حجت الاسلام اسماعیل حسینی افزود: در نظام جمهوری اسلامی ایران همه مردم و مسئولین باید پشت سر ولایت فقیه حرکت کنند و اگر این حرکت انقلابی باشد پیشرفت های زیادی هم در ایران و هم در دنیا خواهیم داشت.

وی در ادامه با بیان اینکه عزت ایرانی باید حفظ شود اظهار داشت: دشمن خیال می کرد می تواندبا تمام امکانات با ما مقابله نماید و امروز دشمنان انقلاب اسلامی مشکلی که با نظام ما دارند این است که چون دست آن ها را از سرمایه های خود کوتاه کرده ایم، به همین خاطر آنان برای به چالش انداختن کشور، ایران اسلامی را مورد تحریم های خود قرار داده اند، غافل از اینکه مردم همیشه در صحنه این کشور، دشمن را با دست خالی پس زده و در مقابل آنها ایستاده و سربلندی خود را حفظ خواهد کرد و همه ما باید قدردان این نعمت ها باشیم.

مسئول معاونت طرح صالحین سپاه ناحیه شهرستان شیروان در سفارش به همه جوانان عزیز گفت:از همه جوانان و نوجوانان عزیز درخواست دارم که از بزرگسالان خود در رابطه با اینکه مردم در گذشته کمترین امکانات را داشتند سوال کرده و با امکانات زمان حاضر در نظام جمهوری اسلامی بررسی و مقایسه نمایند.

وی در پاسخ به کسانی که موافق ارتباط با آمریکا هستند افزود: ارتباط و رابطه با آمریکا ثمره اش بازگشت به چهل سال گذشته خواهد بود، لذا اگر چه در برخی از موقعیت ها در کشور با مشکلات اقتصادی روبرو هستیم اما از نظر امکانات کم نداریم بلکه باید مدیریت ها اصلاح شود.

حسینی در پایان گفت: کشورهای آزادی خواه جهان، مقاومت در برابر ظلم استکبار را از ملت ایران یاد گرفته اند.

سید عباس همتی دهیار روستای ملاباقر نیز در این آیین با بیان خیرمقدم و خوش آمد گویی به میهمانان گفت:خداوند متعال به همه ما توفیق دهد که سالیان سال با حضور در آیین های گرامی داشت پیروزی انقلاب اسلامی، ادامه دهنده راه شهدا نیز باشیم.

اهالی روستای ملاباقر شهرستان شیروان قبل از شروع مراسم با حضور در گلزار شهدای این روستا شهیدان گرانقدر غلامرضا امامی، غلامحسین ثباتی، حسن حسن زاده، رجبعلی حشمتی، حسین غفاری، مهدی محتشمی، حسینعلی هوشمند و غلامحسن یزدانی و جانبار زنده یاد عباسعلی عباسیان با همت گلیان با قرائت فاتحه یاد و خاطره آنان را زنده نگه داشتند.

قرائت قرآن توسط دانش آموز علی یزدانی، پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، عرض خیرمقدم توسط دهیار روستا سیدعباس همتی، اجرای سرود یاردبستانی من توسط گروه سرود دختران دبیرستان شهید غلامحسن یزدانی( سارا اسماعیل زاده، زهرا امامی، فاطمه براتی، فاطمه غفاری، فاطمه قویدل ) با سرپرستی علی قلی زاده و مربیگری احمد کاظمی مقدم، اجرای مسابقه پرسش و پاسخ و اهدای هدیه به دانش آموزان منتخب زهرا بابایی، امیرعلی کاظمی و صغری غفاری، اجرای سرود بهمن توسط گروه پیش دبستانی ها( پوریا چورک، مهسا رجبیان، امیر حسین صانعی، ستایش صانعی، بهراد فرهمند، حسین کاظمی، فاطمه گل افروز، امیرعلی محتشمی، متین محتشمی، زهرا مرجانی و ساناز نادری ) به سرپرستی و مربیگری سکینه غفاری از دیگر برنامه های گرامی داشت دهه فجر بود.

آیین چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با حضور جمعی از خانواده های معظم شاهد، اهالی باصفا و همیشه در صحنه، ابراهیم مجرد فرمانده حوزه شهید رجایی و پرسنل خانه بهداشت در روستای ملاباقر شهرستان شیروان برگزار گردید.

در برگزاری این آیین، اعضای شورای اسلامی، دهیار، هیات امناء مسجد جامع و بسیجیان خواهر و برادر پایگاه های مقاومت روستای ملاباقر با یکدیگرهمکاری و مشارکت داشتند.

حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار