اکران فیلم های فجر در گیلان متوقف می شود

رشت (پانا) -معاون هنری و امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اعلام کرد: اکران همزمانی سی و هفتمین فیلم فجر در استان به احترام روزهای سوگواری حضرت زهرا (س) دو روز متوقف می شود.

کد مطلب: ۸۹۲۲۴۳
لینک کوتاه کپی شد
اکران فیلم های فجر در گیلان متوقف می شود

سید امیر مصباح افزود: اکران این همزمانی در روزهای جمعه و شنبه بطور کامل متوقف می شود و روز یکشنبه بیست و یکم بهمن ماه با فیلم درخونگاه به کارگردانی سیاوش اسعدی از سر گرفته خواهد شد.
وی اظهار داشت : همچنین، مطابق ابلاغ کشوری سینماهای استان از غروب نوزدهم بهمن ماه تا نوبت 18 بیستم بهمن ماه، تعطیل است.
همزمان با برگزاری سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر بار دیگر سیمرغ های فجر بر دوش سینما میرزا کوچک رشت نشست و این سینما با اکران 15 فیلم از این جشنواره گیلانیان را میزبان شده است.
فیلم‌های «بیست و سه نفر» به تهیه‌کنندگی مجتبی فرآورده و کارگردانی مهدی جعفری، «درخونگاه» به تهیه‌کنندگی منصور سهرابپور و کارگردانی سیاوش اسعدی و «روزهای نارنجی» به تهیه‌کنندگی علیرضا قاسم‌خان و کارگردانی آرش لاهوتی به جدول اکران فیلم‌های «ایده اصلی» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی آزیتا موگویی، «بنفشه آفریقایی» به تهیه‌کنندگی علیرضا شجاع نوری و کارگردانی مونا زندی حقیقی، «پالتو شتری» به تهیه‌کنندگی مجید شیخ انصاری و کارگردانی مهدی علی‌میرزایی، «جان دار» به تهیه‌کنندگی کامران مجیدی و کارگردانی حسین امیری دوماری ‌و پدرام پورامیری، «سال دوم دانشکده من» به تهیه‌کنندگی مسعود ردایی و کارگردانی رسول صدرعاملی، «سرخپوست» به تهیه‌کنندگی مجید مطلبی و کارگردانی نیما جاویدی، «سمفونی نهم» به تهیه‌کنندگی زینب تقوایی و کارگردانی محمدرضا هنرمند، «شبی که ماه کامل شد» به تهیه‌کنندگی محمدحسین قاسمی و کارگردانی نرگس آبیار، «طلا» به تهیه‌کنندگی رامبد جوان و محمدحسین شایسته و کارگردانی پرویز شهبازی،«غلامرضا تختی» به تهیه‌کنندگی سعید ملکان و کارگردانی بهرام توکلی،«ناگهان درخت» به تهیه‌کنندگی پیمان معادی و کارگردانی صفی یزدانیان و«مدیترانه» به تهیه‌کنندگی رشید حاجتمند و کارگردانی هادی حاجتمند، اضافه شده بود.
بر این اساس ١٥ فیلم جشنواره سی و هفتم فجر به‌همراه پنج فیلم کودک و نوجوان از ١٢ تا ٢٢ بهمن‌ماه جاری در سینما میرزاکوچک رشت اکران خواهد شد.
فروش آنلاین بلیت‌های جشنواره از طریق سامانه اینترنتی هفت‌ساز به آدرس www.haftsaz.com انجام می شود و قیمت هر قطعه بلیت نیز بدون تغییر نسبت به سال گذشته، مبلغ ١٠ هزار تومان است.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص ادامه همزمانی سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در گیلان می‌توانند به پرتال اطلاع‌رسانی این اداره‌کل مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار