نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان در دیدار با فرزندان شهدا و جانبازان

تربیت نیروی انقلابی بر عهده آموزش وپرورش است

پانا(زنجان)-دانش آموزان فرزندان شهدا وفرزندان جانبازان بالای 70درصد ودانش آموزان برگزیده جشنواره ایثار، سرپرست آموزش وپرورش استان ومدیر کل بنیاد شهید استان با نماینده ولی فقیه وامام جمعه زنجان دیدار کردند.

کد مطلب: ۸۹۲۲۲۹
لینک کوتاه کپی شد
تربیت نیروی انقلابی بر عهده آموزش وپرورش است

آیت اله خاتمی در این دیدار ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب گفت: ما وقتی پشت سر را نگاه می کنیم می بینیم 40سال استقامت، سربلندی واستقلال سیاسی با وجود همه دشمنی ها، موانع وجنگ تحمیلی در کارنامه ملت ایران می درخشد.

وی ادامه داد: در این 40سال همه دولتها یک طرف وایران اسلامی یک طرف بود وبا همه دشواریها که هرکدام برای براندازی یک دولت کافی بود دولت وملت ایران همچنان دهه مبارک فجر را بعد از 40 سال جشن می گیرند.

نماینده ولی فقیه در استان افزود:آمریکا جنگ را با ما علنی کرده و وزیر جنگ این کشور می گوید ایران باید از صحنه روزگار محو شود وباید به مردم فشار بیاوریم تا خسته شوند وکم بیاورند ولی مقام معظم رهبری فرموده اند صاحبان اصلی انقلاب مردم هستند وبار انقلاب همیشه بر دوش آحاد ملت بوده ومرفهان بی درد در انقلاب وشکل گیری آن نقشی نداشته اند.

امام جمعه زنجان خطاب به جوانان اضافه کرد: 40سال پیش ما در معادلات منطقه نقشی نداشتیم وعددی نبودیم ولی امروز اگر قدرتمند نبودیم همه توطئه های دشمنان ما را هدف نگرفته بود .

آیت اله خاتمی افزود: امروز بزرگترین ومهمترین وظیفه تربیت نیروی کارآمد نظام است و تربیت نیروی انقلابی بر عهده آموزش وپرورش است زیرا که آنان باید در آینده چرخ نظام وانقلاب را بگردانند و خوشبختانه نیروهای فرهنگی ما به این رسالت خود واقف هستند ونسل انقلاب به تایید مقام معظم رهبری اگر از نسل اول قوی تر نباشد ضعیف تر نیست.

امام جمعه زنجان اضافه کرد: وظیفه فرزندان شهدا در صیانت از انقلاب سنگین تر است چون آنان خود را به خاکریز انقلاب نزدیکتر می دانند.

در پایان این مراسم از تعداد 6نفر از فرزندان شاهد وجانباز که در مرحله استانی جشنواره ملی ایثار برگزیده شده بودند تجلیل شد.

همینطور از آیت اله خاتمی به عنوان یکی از انقلابیون که به مدت سه سال در زندان رژیم ستمشاهی بوده اند توسط ادارات کل آموزش وپرورش و بنیاد شهید تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار