عبدالرسول کریمی: 22 بهمن تبلورعینی حضورآحاد مردم درصحنه است

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: بعد از پیروزی انقلاب دشمنان تا بیخ و دندان مسلح به نابودی انقلاب کمر بستند اما 40 سال است که مردم ایستاده اند و منویات رهبر فرزانه انقلاب را سرلوحه کار خود قرار داده اند و تحریم ها و تهدیدها هیچ اثری نداشته است.

کد مطلب: ۸۹۲۲۱۲
لینک کوتاه کپی شد
عبدالرسول کریمی: 22 بهمن تبلورعینی حضورآحاد مردم درصحنه است

عبدالرسول کریمی معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران که در حسینیه جماران با حضور بیش از پانصد نفر از دانش آموزان دختر تحت عنوان پیشتازان فاطمی و رؤسای سازمان دانش آموزی استان و مناطق و رئیس اداره امور تربیتی، فرماندار شمیرانات و جمعی از مسئولین حضور یافته بود اعلام کرد: تا جان داریم آرمانهای امام راحل (ره) را ادامه خواهیم داد.

کریمی افزود: برای اینکه بتوانیم حضور ارزشمندی داشته باشیم باید مطالعه عمیقی در مسایل تاریخی داشته باشیم. وی به ویژگیهای منحصر به فرد امام راحل (ره) اشاره کرد که ساده زیستی، اسلام شناسی واقعی، تعامل مناسب با نوجوانان و تمامی اقشار از ویژگیهای شخصیتی ایشان بود.

همچنین نقش مردم در پیروزی شکوهمند، نقش ارزشمند دین مبین اسلام و مبارزه با ظلم و پایگاه مسجد به عنوان سنگر هم اندیشی اشاره کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب دشمنان تا بیخ و دندان مسلح به نابودی انقلاب کمر بستند اما 40 سال است که مردم ایستاده اند و منویات رهبر فرزانه انقلاب را سرلوحه کار خود قرار داده اند و تحریم ها و تهدیدها هیچ اثری نداشته است.

کریمی اعلام کرد: برنامه ریزی، مشخص کردن اهداف بلند مدت، خودباوری، بالابردن دانایی و توانایی به ظرفیت های انقلابی ما کمک می کند؛ تا می توانیم باید در عرصه های مختلف اجتماعی حضور مؤثری داشته باشیم.

معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران خاطرنشان کرد: 22 بهمن تبلور عینی حضور آحاد مردم بخصوص فرهنگیان و دانش آموزان می باشد و نشان خواهد داد کلان شهر تهران به عنوان اُم القری جهان اسلام حضوری سازنده در عرصه های مختلف و بخصوص پشتیبانی مؤثری از انقلاب و ارزشهای آن خواهند داشت.

گفتنی است: فرماندار شمیرانات آقای شهریور نیز ضمن خیر مقدم به دانش آموزان عزیز در سخنانی کوتاه از آنان خواست رویاهای بلندمدتی داشته باشند و به خودباوری برسند و تا می توانند نقش خود را در جامعه پر رنگ و مؤثر جلوه دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار