شکاف در جبهه دشمن با تدبیر رهبری و تلاش دولت ایجاد شد

آستارا (پانا) -فرماندار آستارا گفت: شکاف در جبهه دشمن با تدبیر رهبر معظم انقلاب و تلاش دولت ایجاد شده و سران استکبار در منطقه قدرتی ندارند.

کد مطلب: ۸۹۲۱۹۷
لینک کوتاه کپی شد
شکاف در جبهه دشمن با تدبیر رهبری و تلاش دولت ایجاد شد

حسن رستم زاد در یادواره 44 شهید بخش لوندویل در مسجد فاطمه زهرا (س) این بخش افزود: کفر در مقابل دنیای اسلام ایستاده اما در برابر عزت و اقتدار کشور ما نمی تواند به هدف های شوم خود دست پیدا کند.
وی اضافه کرد: اتحاد ملت ایران از اوایل انقلاب تاکنون خاری در چشمان دشمنان بوده و خوشبختانه در شهرستان مرزی آستارا نیز وحدت را شاهد هستیم.
وی بیان کرد: امنیت، اقتدار و عزت ایران مدیون شهدا، جانبازان و خانواده های آنان است و شهیدان مدافع حرم نیز با درک خطرات دشمن علیه اسلام، پا در میدان مبارزه با کفر گذاشته و دشمنان دین را در خارج از مرزهای ایران ناکام گذاشتند.
رستم زاد ادامه داد: شهدای مدافع حرم همچون رزمندگان دفاع مقدس، با تبعیت محض از ولایت فقیه وارد میدان شده و از آرمان ها و ارزش های اسلامی صیانت کردند.
فرماندار آستارا اظهار داشت: عمل به منویات مقام معظم رهبری راهگشاست و استکبار جهانی با اعمال تحریم و جنگ اقتصادی، به دنبال دلسردی مردم از انقلاب اسلامی است و هرگز به این هدف نخواهد رسید.
در ادامه این آئین به شعرخوانی و سوگواری در رثای 44 شهید بخش لوندویل پرداخته شد.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت و دو بخش مرکزی و لوندویل در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع و 166 شهید را به نظام جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار