برگزاری مسابقه عکس بهمن تماشایی در فارس

شیراز (پانا) - مشاور امور جوانان مدیرکل آموزش و پرورش فارس از برگزاری مسابقه عکاسی با عنوان "بهمن تماشایی" ویژه فرهنگیان شاغل، بازنشسته، دانشجو معلمان و دانش آموزان استان خبر داد و از تمامی همکاران و دانش‌آموزان عکاس و علاقمند به عکاسی برای شرکت در این مسابقه دعوت کرد.

کد مطلب: ۸۹۲۱۸۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقه عکس بهمن تماشایی در فارس

سعید خادمی در گفت‌وگو با پانا، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر" ۲۲ بهمن امسال از آن ۲۲ بهمن‌های تماشایی خواهد بود"، گفت: شواری جوانان آموزش‌وپرورش استان فارس برای به تصویر کشیدن هرچه باشکوه‌تر این رویداد ملی، مسابقه عکاسی با موضوع "حضور فرهنگیان و دانش‌آموزان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۳۹۷" را ترتیب داده است .

او در خصوص قوانین و شرایط شرکت در مسابقه و ارسال اثر گفت: مسابقه صرفا بصورت "تک‌ عکس" برگزار می‌شود و ویرایش عکس‌ها‌ نباید به گونه‌ای باشد که جنبه استنادی عکس را مخدوش کند و عکسها باید مرتبط با حضور دانش آموزان و فرهنگیان در راهپیمایی بیست و دوم بهمن امسال باشد.

او ادامه داد: هر عکاس می‌تواند حداکثر ۱۰ تک‌عکس به این مسابقه ارسال کند و ارسال عکس‌هایی که با تلفن‌همراه گرفته شده باشند به شرط آنکه از قابلیت چاپ در ابعاد بزرگ برخوردار باشند، نیز بلامانع است.

خادمی با بیان اینکه عکس‌های ارسالی می‌‌تواند رنگی یا سیاه‌ و سفید باشد، اظهار داشت: عکس‌ها باید حتما دارای "عنوان" باشند و استفاده از واژه "بدون عنوان" قابل قبول نیست و عکس‌های فاقد عنوان از مسابقه کنار گذاشته خواهند شد.

علاقمندان برای حضور در این مسابقه می توانند آثار خود را حداکثر تا تاریخ 27 بهمن ماه و تنها از طریق ارسال تصاویر به ایمیل moshaverejavananefars@gmail.com یا تحویل بر روی cd یا dvd به مشاوران جوان مناطق یا نواحی و پس از آن مراجعه به آدرس eform.Farsedu.Irو تکمیل ایفورم 3307 امکان پذیر است.

اعلام نتایج و اسامی برگزیدگان، نیمه اسفند ماه از طریق پرتال شورای جوانان آموزش و پرورش به آدرس javan.fars.medu.ir صورت می پذیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار