معاون فعالیت های دانش‌آموزی سازمان دانش‌آموزی فارس: مجلس دانش‌آموزی نباید گرفتار حصار منطقه‌ای باشد

شیراز (پانا ) – معاون فعالیت های دانش‌آموزی سازمان دانش‌آموزی فارس با تأکید بر توانایی مجلس دانش‌آموزی در رفع مشکلات دانش‌آموزان گفت : نگاه نمایندگان مجلس دانش‌آموزی باید فرامنطقه‌ای و استانی باشد و تنها به محدوده محل تحصیل خودشان معطوف نشود.

کد مطلب: ۸۹۲۱۴۵
لینک کوتاه کپی شد
معاون فعالیت های دانش‌آموزی سازمان دانش‌آموزی فارس: مجلس دانش‌آموزی نباید گرفتار حصار منطقه‌ای باشد

اسماعیل زاهدیان‌نژاد در دیدار با نمایندگان نهمین دوره مجلس دانش آموزی فارس افزود: مجلس دانش‌آموزی فرصت بسیار خوبی برای بیان مشکلات دانش آموزان استان است که نمایندگان مجلس دانش‌آموزی باید از این فرصت به خوبی استفاده کنند.

او گفت: ارتباط با دانش آموزان استان به عنوان نمایندگان بیش از 800 هزار دانش‌آموز، می تواند رمز موفقیت مجلس دانش‌آموزی فارس باشد و این ارتباط برای شناخت مشکلات، راهکارها و پیشنهادات دانش‌آموزان استان و تصمیم گیری بهتر لازم است.

وی با اشاره به اینکه طرح های ارائه شده از سوی نمایندگان منطقه ای بوده است گفت : مجلس دانش‌آموزی نباید گرفتار حصار منطقه‌ای باشد و باید برای دانش‌آموزان سراسر استان تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی کند و طرح‌ها و پیشنهادات نمایندگان باید در جلسات مجلس استان مطرح و پس از تصویب در تمام استان اجرا شود.

او نمایندگان مجلس در استان‌ها را بعنوان پل ارتباطی دانش‌آموزان با مسئولان خواند و از آنان خواست تا در فرصت کوتاه نمایندگی بتوانند دغدغه ها و مطالبات دانش‌آموزان استان را منتقل و پیگیری نمایند.

زاهدیان نژاد با تأکید بر لزوم داشتن برنامه ای هدفمند گفت: نمایندگان مجلس دانش آموزی باید برنامه ای هدفمند بر اساس سند تحول بنیادین برای خود ترسیم کنند و به ساحت های مختلف سند تحول خصوصا ساحت تربیتی بعنوان یک ضرورت مهم توجه ویژه داشته باشند.

معاون فعالیت های دانش‌آموزی سازمان دانش‌آموزی فارس افزود: تمامی ساحت های سند تحول بنیادین تربیتی است و منش‌های دوازده گانه پیشتازان در سازمان دانش‌آموزی جامع این ساحت هاست که نماد و نمود کامل تربیت اجتماعی است و نمایندگان مجلس دانش‌آموزی باید به این منش های دوازده گانه نیز توجه کنند.

وی در پایان گفت : متأسفانه پیش از این در آموزش و پرورش به تربیت اجتماعی و آموزش مهارت های زندگی کمتر پرداخته شده است و این باید به یک مطالبه و دغدغه مهم نمایندگان مجلس دانش آموزی بعنوان نمایندگان دانش‌آموزان استان تبدیل شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار