رئیس اداره سوادآموزی ناحیه ۲ اهواز:

بیش از 400 سوادآموز در مسابقه کتابخوانی حمایت از کالای ساخت ایران شرکت کردند

اهواز (پانا) - رئیس اداره سوادآموزی ناحیه 2 اهواز ازشرکت بیش از 400 نفرسوادآموز در مسابقه کتابخوانی حمایت از کالای ساخت ایران به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی خبرداد.

کد مطلب: ۸۹۲۱۳۵
لینک کوتاه کپی شد
بیش از 400 سوادآموز در مسابقه کتابخوانی حمایت از کالای ساخت ایران شرکت کردند

سیدامرالله عبدالهی رئیس اداره سوادآموزی ناحیه 2 اهواز گفت: با عنایت به نامگذاری سال 1397 از سوی مقام معظم رهبری با عنوان حمایت از کالای ایرانی، مسابقه کتابخوانی با همین موضوع ویژه سوادآموزان دوره انتقال در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی برگزار می شود.

وی در ادامه توضیح داد: حمایت از کالای ایرانی یکی از محورهای مهم اقتصاد مقاومتی و شعار سال محسوب می شود ، که بر این اساس آحاد جامعه اعم از مسئولان، تولید کنندگان، کارگران و مردم به عنوان مصرف کنندگان در قبال تحقق شعار امسال مسئول هستند.

وی اهداف این مسابقه را فرهنگ سازی وکمک به تحقق منویات مقام معظم رهبری ، ترویج فرهنگ مطالعه ، تقویت روحیه خودباوری و ملی ، تشویق مخاطبان و خانواده آنان به حمایت از کالای ساخت ایران بر شمرد.

عبدالهی گفت : بر همین اساس اداره سوادآموزی همچون سال های گذشته در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی مسابقه کتابخوانی با عنوان حمایت از کالای ساخت ایران ویژه سوادآموزان دوره انتقال را طبق شیوه نامه وزارت آموزش و پرورش سازمان نهضت سوادآموزی برگزار نمود.

رئیس سوادآموزی ناحیه 2 اهواز در پایان خاطر نشان داشت : آزمون بصورت چند گزینه ای تهیه شده است و مقرر شد بطور میانگین چند نفر از افراد شرکت کننده در سطح ناحیه به عنوان نفرات برتر مسابقه انتخاب مورد تشویق قرار گیرند.

گفتنی است مسابقه کتاب خوانی حمایت از کالای ساخت ایران صبح امروز سه شنبه 16 بهمن ماه 97 در سه حوزه امتحانی با حضور 400 نفرسوادآموز برگزارشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار