در مدرسه شهید زارع شرف آباد شهرستان ساری؛

تندیس طرح «دوشنبه‌های پر مهر» رونمایی شد

ساری (پانا) - تندیس طرح «دوشنبه‌های پر مهر» به دستان مادر شهید محمد قوی‌دل در مدرسه ابتدایی پسرانه شهید زارع شرف‌آباد شهرستان ساری رونمایی شد.

کد مطلب: ۸۹۲۱۲۷
لینک کوتاه کپی شد
تندیس طرح «دوشنبه‌های پر مهر» رونمایی شد

«دوشنبه‌های پر مهر» طرحی است که با همکاری آموزش و پرورش، سازمان دانش‌آموزی و کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران در مدارس استان با هدف گسترش و ترویج فرهنگ انفاق نوع‌دوستی بین دانش‌آموزان، ارائه خدمات هدفمند و موثر به ویژه دانش‌آموزان نیازمند در مدارس و پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی در حال اجراست.

مسئول اجرای طرح گروه پیشتازان سازمان دانش‌آموزی و شورای مدارس با همکاری انجمن اولیا و مربیان است و تمامی مدارس تحت مدیریت و نظارت اداره آموزش‌وپرورش استان این طرح را اجرا خواهند کرد.

در مرحله نخست این طرح در حدود 25 درصد از مدارس استان با اولویت مدارس برخوردار، پر جمعیت و دارای گروه پیشتازان سازمان دانش‌آموزی دوشنبه هر هفته پس از مراسم صبحگاهی و زمان ورود دانش‌آموزان به کلاس درس اجرا می‌شود.

صبح امروز با حضور مدیرکل آموزش‌وپرورش مازندران و مدیر عامل بیمه معلم، تندیس طرح «دوشنبه‌های پر مهر» به دستان مادر شهید محمد قوی‌دل در مدرسه ابتدایی پسرانه شهید زارع شرف‌آباد شهرستان ساری رونمایی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار