هم‌زمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی:

افتتاح نمایشگاه توانمندی‌های بانوان روستای نصرآباد با حضور فرماندار شهرستان تفت 

تفت (پانا) - با حضور فرماندار ، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد ، امام‌جمعه دهستان نصرآباد، بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولین نمایشگاه توانمندی بانوان  روستای نصرآباد به همت کانون بانوان فرشته نصرآباد افتتاح شد.

کد مطلب: ۸۹۲۰۹۲
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح نمایشگاه توانمندی‌های بانوان روستای نصرآباد با حضور فرماندار شهرستان تفت 

با حضور "محمد محامدی" فرماندار ، "فاطمه دانش یزدی" مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد ،"حجت الاسلام مهدی قانعی" امام‌جمعه دهستان نصرآباد، "علی احمدیان" بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولین نمایشگاه توانمندی بانوان روستای نصرآباد به همت کانون بانوان فرشته نصرآباد افتتاح شد.
در حاشیه این افتتاحیه "محمد محامدی" با تقدیر از فعالیت‌های "عصمت جعفریان" مدیر کانون بانوان فرشته و موسسه نرگس نصرآباد اظهار داشت: با مدیریت خوب خانم جعفریان و برگزاری دوره‌های آموزشی توسط مربیان این کانون خوشبختانه شاهد پویایی بانوان در این دهستان هستیم که ثمره آن برپایی این نمایشگاه شده است.
فرماندار تفت ادامه داد: امید است با معرفی خوب محصولات و بازاریابی مناسب توسط این کانون ، بازار فروش خوبی برای این محصولات مهیا و باعث ایجاد اشتغال پایدار روستایی در این منطقه شود.
محامدی خاطرنشان کرد: امید است با ساخت مجموعه چهارباغ در مرکز شهرستان مکان متمرکز و مناسبی جهت فروش صنایع‌دستی تمام نقاط شهرستان فراهم شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار