معاون رئیس جمهور: ۷۰درصد جمعیت کشور از طبقه متوسط هستند

تهران (پانا) - معاون رئیس جمهور گفت: بیش از ۷۰ درصد جامعه آماری کشور از طبقه متوسط جامعه محسوب می‌شوند.

کد مطلب: ۸۹۲۰۲۸
لینک کوتاه کپی شد
معاون رئیس جمهور: ۷۰درصد جمعیت کشور از طبقه متوسط هستند

به گزارش مهر، جمشید انصاری عصر سه‌شنبه در جلسه شورای اداری استان اردبیل تصریح کرد: باید با توزیع مناسب امکانات و توانمندسازی هر چه بیشتر خانواده‌ها زمینه ارتقای زندگی اقشار مختلف مردم فراهم شود.

وی خدمات انقلاب در حوزه‌های آموزشی، اقتصادی و درمانی را بسیار مناسب دانست و افزود: توجه به اقشار آسیب‌پذیر جامعه از فلسفه‌های مهم تشکیل انقلاب اسلامی است.

معاون رئیس جمهور یادآور شد: با وجود هجمه‌های وسیع دشمنان در عرصه‌های مختلف نیازمند هوشیاری و بصیرت مردم هستیم تا با تداوم چنین روحیه‌ای از انقلاب، هویت و آرمان‌های والای آن به بهترین شکل ممکن صیانت کنیم.

انصاری مقابله با شرایط سخت تحریم را از جمله وظایف مهم و اصلی کارگزاران نظام دانست و افزود: با برخورداری از مدیریت جهادی و تلاش مضاعف با سربلندی از این عرصه نیز عبور خواهیم کرد تا بار دیگر دشمنان در دستیابی به اهداف خود شکستی سخت را متحمل شوند.

وی کم‌توجهی به استخدام‌های دولتی در استان اردبیل وجود نداشته و این استان با توجه به آمار جمعیتی در مقایسه با دیگر مناطق از وضعیت نامناسبی برخوردار نیست.

انصاری با بیان اینکه حدود ۱/۵ درصد از جمعیت کشور در استان اردبیل ساکن هستند، افزود: با احصاء نیازمندی دستگاه‌های مختلف دستورات لازم برای رفع کمبود نیروی انسانی ادارات صادر خواهد شد.

معاون رئیس جمهور یادآور شد: دولت در پی ارائه خدمات بهینه به مردم بوده و محرومیت زدایی و توزیع امکانات مناسب در استان‌های مختلف کشور از اهداف مهم دولت است.

وی اضافه کرد: با هماهنگی با وزارت بهداشت دستورات لازم برای استخدام نیروی انسانی مورد نیاز جهت تحت پوشش قرار دادن خدمات درمانی در ۲۲ هزار تخت بیمارستانی کشور صادر شده که آمار مذکور شامل بیمارستان‌های‌ ۱۰۸ تختخوابی امام رضا (ع) و ۱۶۰ تختخوابی پارس‌آباد نیز خواهد بود.

انصاری در ادامه به خدمات انقلاب در طی ۴۰ سال اخیر اشاره کرد و یادآور شد: به برکت انقلاب بزرگ اسلامی پوشش آبرسانی در ۹۹ درصد از شهرهای کشور انجام پذیرفته و در روستاها نیز این آمار از ۹۰ درصد فراتر رفته است.

معاون رئیس جمهور یادآور شد: با قرارگیری در دهه مبارک فجر نیازمند تبیین خدمات انقلاب اسلامی هستیم تا مردم از عملکرد مدیران و دستگاه‌های مختلف اجرایی به خوبی مطلع شده و شیرینی‌های این ایام دوچندان شود.

کد خبر 4535089

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار