مدیر آموزش و پرورش شهرستان حمیدیه خبر داد:

برپایی بازارچه کارآفرینی کلیه مدارس دخترانه درهنرستان طوبی

حمیدیه (پانا)-نمایشگاه کارآفرینی در هنرستان طوبا با مشارکت مدارس شهرستان،ادارات و نهادهای مردمی افتتاح گردید. .

کد مطلب: ۸۹۲۰۱۳
لینک کوتاه کپی شد
برپایی بازارچه کارآفرینی کلیه مدارس دخترانه  درهنرستان طوبی

کریم سعیداوی ضمن اعلام این خبر گفت: هدف از برپایی این نمایشگاه ترویج فرهنگ کارآفرینی و جذب دانش آموزان به رشته های فنی حرفه‌ای و کاردانش عنوان کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان حمیدیه ضمن تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و نیز تسلیت شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها گفت: هدف از برپایی این نمایشگاه تلاش در جهت آشنا کردن دانش‌آموزان با فرهنگ کارآفرینی و عرضه دست سازه های هنر جویان به بازار و همچنین تشویق دیگر دانش آموزان برای جذب به شاخه های رشته های فنی حرفه ای و کار دانش عنوان کرد.

کریم سعیداوی افزود: دانش آموزان در این نمایشگاه با مفاهیمی مثل کارآفرینی، مشاغل خانگی،خود اشتغالی آشنا شده و بازاریابی و فروش را هم تمرین می‌کنند.
او به اهمیت اشتغال بانوان در جامعه اشاره و عنوان کرد: جامعه ای که بتواند امنیت شغلی را برای بانوان ایجاد کند جامعه ای پویا و موفق خواهد بود، امروز در این نمایشگاه دانش آموزان هنرستانی در غرفه های خود محصولات صنایع دستی، دوخت لباس را جهت فروش ارائه کردند.
گفتنی است در این نمایشگاه دست ساخته‌های مختلف دانش‌آموزان اعم از انواع گل‌های زینتی، لباس، زیورآلات مصنوعی، انواع شیرینی جات خانگی، انواع خشکبار، صنایع دستی و غذاهای محلی ارائه شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار