مدیر سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی :شرکت یک هزار دانش آموز عضو تشکل ها در همایش یاوران انقلاب

بیرجند(پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی از شرکت یک هزار دانش آموز پسر عضو تشکل های دانش آموزی در همایش بزرگ یاوران انقلاب همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باشعار 40سال پیشتازی خبرداد.

کد مطلب: ۸۹۱۹۹۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیر سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی :شرکت یک هزار دانش آموز عضو تشکل ها در همایش یاوران انقلاب

محمدرضا با اطمینان مدیر سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی در همایش یاوران انقلاب در بیرجند اظهار کرد: دانش آموزان پسر عضو تشکل های خراسان جنوبی موفق به کسب مقام اول فریاد شادی، دوم صف جمع و سوم چادرزنی در کشور شدند.

او با اشاره به کسب مقام اول مخابره با پرچم کشور توسط دانش آموزان دختر عضو تشکل ها، تصریح کرد: همچنین دانش آموزان دختر موفق به کسب مقام دوم چادرزنی کشور شدندو در مجموع نیز استان خراسان پس از اصفهان و فارس در جایگاه سوم ایستاد.

با اطمینان با بیان این مطلب که مهم ترین رسالت دانش آموزان امروز حفظ نهضت انقلاب اسلامی است، خاطر نشان کرد: دلیل تداوم نهضت انقلاب حرکت پیامبر گونه امام خمینی(ره) بود که از همه ظرفیت های کشور استفاده کرد و همه حول محور امام حرکت کردند.

جعفری معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان جنوبی نیز با اشاره به برگزاری 340 برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی در مدارس و سازمان دانش آموزی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اضافه کرد: تشکلات سازمان دانش آموزی فرصتی مناسب برای تربیت،رشد اجتماعی، حضور فعال و ثمر بخش دانش آموزان در عرصه های مختلف به شمار می رود.

جعفری، چهل سال پیشتازی، چهل سال حضور را شعار امسال اعضای تشکلات سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی در همایش بزرگ یاوران انقلاب دانست و ابراز داشت: در واقع سازمان دانش آموزی نفش برجسته و سازنده ای در رشد شخصیتی و مهارتی دانش آموزان مدارس داشته و دارد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به نقش دانش آموزان در پیروزی انقلاب اسلامی ادامه داد: سازمان دانش آموزی با هدف اعتلای شخصیت دینی، اخلاقی، عقلانی، عاطفی، علمی و اجتماعی دانش‌آموزان و ایجاد زمینه مشارکت همه جانبه انها در زمینه‌های‌ اعتقادی فرهنگی، اجتماعی،سیاسی، ورزشی و هنری شکل گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار