در نشست خبری فیلم «دیدن این فیلم جرم است» مطرح شد

رضا زهتابچیان: نام فیلم از یکی از سکانس‌ها برگرفته شده که به دلایلی از فیلم حذف شد

احتمال عدم اکران این فیلم را می‌دهیم

تهران (پانا) - کارگردان فیلم «دیدن این فیلم جرم است» می‌گوید از همان ابتدای ساخت احتمال عدم ساخت این فیلم را می‌دادم اما پای آن ایستادم.

کد مطلب: ۸۹۱۹۷۹
لینک کوتاه کپی شد
رضا زهتابچیان: نام فیلم از یکی از سکانس‌ها برگرفته شده  که به  دلایلی از فیلم حذف شد

نشست خبری فیلم «دیدن این فیلم جرم است» با حضور عوامل این فیلم ازجمله کارگردان رضا زهتابچیان، تهیه‌کننده محمد حمزه‌زاده، و بازیگران امیر آقایی، لیندا کیانی، محمود پاک نیت، مدیرفیلمبرداری روزبه رایگا، چهره‌پرداز محسن دارسنج، طراح صحنه و لباس بابک پناهی، تدوین سیاوش کردجان، صدابردار امیر نوبخت، صداگذار علیرضا علویان، موسیقی حبیب خزایی فر در هفتمین روز جشنواره فجر در پردیس ملت برگزار شد.
در ابتدای این نشست تهیه کننده این فیلم گفت: از ابتدای سال گذشته تصمیم جدی برای ساخت این فیلم با کمک حوزه هنری گرفتیم. مجوز ساخت به نام سازمان سینمایی حوزه هنری صادر شد و بعد نام بنده را به عنوان تهیه‌کننده حقیقی پذیرفتند.
رضا زهتابچیان کارگرداناین فیلم درباره اسم «دیدن این فیلم جرم است» گفت: نام این فیلم از یکی از سکانس‌ها برگرفته شده است که به خاطر یک سری دلایل از فیلم حذف شده است. 13 سال پیش که اسم این فیلم را انتخاب کردم فکر می‌کردم دو منظوره است و بعد که حذف شد به این فکر افتادم که اسم مضمونی است. برای ساخت فیلم حتی به نهادهایی که فیلم به آن ها مربوط می‌شد مراجعه کردیم اما هیچکدام به ما کمک نکردند و فقط حوزه هنری به کمک ما آمد و یک تنه پای ما ایستاد.
زهتابچیان درباره شروع و پایان فیلم گفت: فکر می‌کنم شروع فیلم طوفانی‌تر و بهتر از پایان آن است.
وی با اشاره به اکران این فیلم گفت: احتمال عدم اکران این فیلم را می‌دهیم البته از همان ابتدا این احتمال را می‌دادیم اما ساخت فیلم برایم در اولویت بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار